Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Virtual DJ PRO installeren

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo,
ik ben van plan om Virtual DJ PRO aan te schaffen.
Maar ik wil eerst het volgende weten:
Ik zou Virtual DJ op meerdere computers willen installeren (verschillende computers, laptop...)
Maar op hoeveel computers kan ik de PRO-versie installeren?

Alvast bedankt.
 

Posted Mon 08 Mar 10 @ 1:20 pm
er is geen limiet
 

Posted Mon 08 Mar 10 @ 1:42 pm
hesselPRO InfinityMember since 2005
Ik had begrepen dat je met je serialnumber op max 2 computers kunt installeren.
 

Posted Tue 09 Mar 10 @ 6:40 am
Bijna: Je MAG op 2 PC's installeren en je MAG ze dan niet gelijktijdig gebruiken. Maar je KUNT op veel meer PC's installeren.
 

Posted Tue 09 Mar 10 @ 8:51 am
Als je een upgrade koopt naar de PRO-versie (met korting omdat ik al een Hercules RMX heb),
kan je dit alleen maar downloaden, dus geen Postal Delivery.
Kun je het dan nog altijd op meerdere computers installeren?
Zo ja, is hiervoor internet noodzakelijk?

Alvast bedankt.
 

Posted Tue 09 Mar 10 @ 10:17 am
Hangt van je bestelling af. Als je het volledige pakket "Boxed" koopt, wordt het opgestuurd, in een doos, CD'tje erbij, enz. Is dus wel duurder. Je kunt ook de downloadversie bestellen. Zodra je betaling binnen is, kun je op de site inloggen zoals je nu doet en je versie downloaden uit het "Download Center" (Knop hierboven aan, aan de linkerkant) Hier haal je ook je updates vandaan.
Uiteraard kun je (sterk aan te raden) je download op CD of ander opslagapparaat zetten, zodat je bij een probleem in ieder geval opnieuw kunt installeren. Voor beide varianten gelden verder dezelfde regels: Het is toegestaan op 2 computers VDJ te installeren, zolang je ze niet gelijktijdig gebruikt. Voor zover ik weet, maakt je computer met een internetverbinding ook contact met Atomix om te zien of alles volgens de regeltjes gaat. Ik geloof overigens wel, dat, om de registratie compleet te maken, je PC in ieder geval moet kunnen verifieren met de Atomix-site. (Hoewel mijn Mac dat niet heeft gedaan, daar zie ik nog steeds niets in het splashscreen verschijnen over de licentiehouder (het witte vlakje))
 

Posted Tue 09 Mar 10 @ 12:17 pm
Als je een UPGRADE naar de PRO-versie koopt, kan je deze alleen downloaden.
Maar als ik het goed versta, kun je deze na aankoop op een CD-rom of dergelijke plaatsen en Virtual DJ zonder problemen
installeren op een andere computer zonder internet?
 

Posted Tue 09 Mar 10 @ 1:55 pm
Mijn excuses, had je post niet goed gelezen......
(Kunnen we het forum niet zo inrichten dat we tijdens het reageren voorgaande post kunne lezen...?)

Je hebt helemaal gelijk zoals je het nu samenvat.
 

Posted Tue 09 Mar 10 @ 2:14 pm
Martin FourS wrote :
Kunnen we het forum niet zo inrichten dat we tijdens het reageren voorgaande post kunne lezen...?


Goedenmorgen Martin. Als je goed leest terwijl je een antwoord schrijft, staat boven "Post a new message..... etc"
"+ PREVIOUS MESSAGES"

Daar kun je het hele proloog (of in ieder geval een groot gedeelte daarvan) lezen.
 

Posted Tue 09 Mar 10 @ 5:32 pm
Goedemorgen, Bob,

bril gepoetst, nog eens goed gekeken en inderdaad!!
Bedankt, was me echt nog niet opgevallen.
 

Posted Wed 10 Mar 10 @ 3:25 am
Hallo Virtual Dj's

Ik heb een installatieprobleem.
Mijn besturingssysteem Windows 7 vind de driver niet van mijn MK2 console.
Ik heb ook geprobeerd met compatibiliteit naar Windows XP Service pack 3 maar niks.
Wat kan ik hier aan doen.

Wim
 

Posted Thu 11 Mar 10 @ 1:44 pm
 

Posted Thu 11 Mar 10 @ 1:57 pm
Nog 1 vraagje over de PRO-versie update:
is een PRO-versie update (met korting, omdat je al virtual dj LE gebruikt met Hercules RMX) hetzelfde als een PRO-versie gewoon aankopen?
Of moet je om virtual dj PRO te kunnen gebruiken ook je dj-console aangesloten zijn, net zoals bij de limitid editions?

Alvast bedankt voor de hulp.
 

Posted Thu 11 Mar 10 @ 2:13 pm
PRO is PRO, geen verschil of je gebruikt maakt van korting of niet. PRO werkt met of zonder console
 

Posted Thu 11 Mar 10 @ 2:29 pm
hoe moet ik een topic dan aanmaken
 

Posted Thu 11 Mar 10 @ 3:45 pm
Helemaal nieuw topic: Op de startpagina van het Nederlandse forum (na het inloggen, waar alle onderwerpen zijn te zien) bijna bovenaan in het midden op het witte vlakje met het potloodje klikken (lijkt een beetje op degene hieronder) Als je je muisaanwijzer erop zet verschijnt (als het goed is) de tekst "Add a topic".
In het Hercules-problementopic kun je net zo reageren als je hier hebt gedaan.

Oh, ja: Is het gelukt met nieuwe drivers?
 

Posted Thu 11 Mar 10 @ 4:11 pm


(Old topics and forums are automatically closed)