Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: BROADCAST

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo ik heb een probleem.
ik heb een Hercules Dj Control Mp3 e2. En ik wil graag broadcasten.
Maar heb Virtual DJ DJC Edition en daar zit geen broadcast op.
ik heb wel een keer geupdate naar Virtual Dj 6 maar dat was maar gratis voor 20 dagen
weet iemand een gratis manier om Boadcast te krijgen?
een plugin ?
zelf geen idee
alvast bedankt
 

Posted Tue 02 Mar 10 @ 9:29 am
misschien zijn er externe programma's die uit kunnen zender wat je speakers weer geven. (what you hear is what you get)
maar als je het vanuit vdj wilt doen zal je moeten upgraden naar pro.
 

Posted Tue 02 Mar 10 @ 10:15 am
kan het ook gratis ?
 

Posted Tue 02 Mar 10 @ 10:42 am
Met Winamp via de Shoutcast-servers. Houd er wel rekening mee dat als je dit wilt, je ook Buma/Stemra/SENA moet betalen. Je kunt het zonder proberen, maar een internet-DJ is best simpel te achterhalen (op z'n IP-adres)
 

Posted Tue 02 Mar 10 @ 12:25 pm
ik wil het graag met Virtual dj doen vind ik makkelijk en ik heb een hercules dj control mp3 e2 dus ik vind winamp zonde ik het een listen2myradio account en dat is gratis
 

Posted Tue 02 Mar 10 @ 12:40 pm
De "Listen2myradio"-oplossing had je eerst niet vermeld........
OK, de uitgebreide uitleg: Maak met VDJ je mix, neem hem op (VDJ kan uiteindelijk je resultaat ook opnemen) en speel de mix af in wat je kunt gebruiken met Listen2MyRadio. (WinAmp & Shoutcast had dan dus ook gewerkt). Ik neem aan dat je geen 24/7 zit te mixen, dus het lijkt me geen probleem om een opgenomen mix later uit te zenden. Geeft je ook nog de mogelijkheid eventuele foutjes te herstellen voordat je hem de wereld over stuurt. Iets wat je "live" niet voor elkaar krijgt.
 

Posted Tue 02 Mar 10 @ 1:56 pm
nogmaals als je vdj wilt gebruiken moet je upgraden, voor niets gaat de zon alleen op.
 

Posted Tue 02 Mar 10 @ 1:58 pm
 

Posted Wed 12 May 10 @ 2:31 pm


(Old topics and forums are automatically closed)