Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Videocard in Dual display - Page: 2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hesselPRO InfinityMember since 2005
Haha, ik dacht al dat je zou gaan zeggen 'dat wordt 'virtualDJ' verbranden !!
Ik hoop dat je een oplossing, voor dit toch al lastig wordend , probleem weet te vinden.
 

Posted Fri 26 Feb 10 @ 5:10 pm
ik heb hier weinig verstand van, maar ik ga me er toch mee bemoeien,
als ik op mijn laptop beeld wil hebben op mijn beamer en mij laptop scherm dan moet ik de FN toets (naast ctrl,links onderin)
indrukken in combinatie met de f5 toets. als ik dit vaker doe is de cyclus als volgt.
----->beeldscherm laptop----------> beeldscherm beamer----------> beide schermen gelijktijdig------
| |
| |
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------<

wat ik met win7 moet doen om aan te geven welk scherm wat is klik ik op 1 scherm en vink daaronder aan
\"make this my main display\" dat is dan scherm 1.
 

Posted Sat 27 Feb 10 @ 3:16 pm
hesselPRO InfinityMember since 2005
Deze handeling bereik ik om om het bureaublad door met de linkermuisknop te klikken ' Aan persoonlijke voorkeur toepassen '.
> Beeldscherminstelling etc. etc. De FN ingedrukt houden in combinatie met F5 werkt niet op mijn laptop.
 

Posted Sun 28 Feb 10 @ 12:38 am
hesselPRO InfinityMember since 2005
Het probleem is uiteindelijk opgelost. Ik heb mijn laptop leverancier ernaar laten kijken. In eerste instantie leek het probleem bij de Hotkey Utility te liggen, dat dus de drivers die de functieknoppen besturen opnieuw geinstalleerd moest worden. Even doorspitten in het systeem, toen bleek het aan de Toshiba Flash Cards te liggen. Het bleek dat de functieknoppen F1 t/m/ F12 waren uitgeschakeld. Instellingen voor deze cards geopend en alle instellingen stonden op uitgeschakeld, deze ingezet en alle functieknoppen doen het. Je kan ook nog de keuze bepalen of de keys bovenin of onderop het scherm zichtbaar zijn of dat je ze met de muis aanstuurt.

Nu kan ik de functie FN+F5 gebruiken en dus schakelen tussen twee beeldschermen. Ik heb het getest en het werkt.
Dus als men niet kan schakelen tussen twee of zelfs meerder toestellen is bij mijn toestel de mogelijkheid gecreerd om Flash Cards te openen.
Zo zie je maar weer, denk je een enorm probleem te hebben, is het feitelijk zo iets onbenulligs.

Mijn dank voor allen die de nodige inspanningen gedaan hebben.
 

Posted Tue 02 Mar 10 @ 9:23 am


(Old topics and forums are automatically closed)