Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Hoofdtelefoon aansluiten op laptop

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hesselPRO InfinityMember since 2005
Ik gebruik de virtual DJ v6.0.5 op mijn laptop, dit gaat naar alle tevredenheid. Daar ik geen console heb en het programma via het toetsenbord gebruik heb ik geen functie om mijn headphone aan te sluiten om vooraf nummers te beluisteren.
Mijn enige audio uitgang is in gebruik. Het schijnt mogelijk te zijn om een beschikbare USB poort te gebruiken middels een USB soundcard.
Wie kan me daar advies over geven en of het inderdaar ook werkt. Zo ja, welk type/merk is er voorhanden.

Groet,
Hessel
 

Posted Sun 21 Feb 10 @ 9:11 am
Hoi Hessel,
ik werk net zoals jij zonder controller: met muis en toetsenbord.
Aan een USB poort heb ik een Creative X-Fi Go! soundcard hangen.
Ik gebruik die in de eerste plaats voor mijn "normale" draaien aangezien ik de koptelefoonuitgang voorin nogal lastig vind. (steekt uit en als het druk is kan je er tegenaan lopen!)
Áls ik al voor wil luisteren (gebeurt niet vaak) kan dat door een koptelefoon voorin te pluggen en een kleine verandering van de instelling van de soundcard in het config menu.
Ik heb het uitgeprobeerd en het loopt prima. Zo'n X-Fi Go! kost circa 50 € plus verzendkosten.
Je kan hem hier bestellen: http://www.creative.com

Mvg
Bob
 

Posted Sun 21 Feb 10 @ 5:16 pm
hesselPRO InfinityMember since 2005
Hallo Bob,

Bedankt voor je antwoord en je tip/advies. Ik ga de USB soundcard bestellen en in de config wat aanpassen en kijken of het werkt.
Ik heb tevens een nieuw topic gemaakt (nieuwe vraag), misschien dat je daar ook een antwoord op hebt.

Met vriendelijke groet,

Hessel
 

Posted Sun 21 Feb 10 @ 11:26 pm


(Old topics and forums are automatically closed)