Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: netsearch

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

waar kan ik de opgeslagen bestanden vinden die in cache worden opgeslagen, ik krijg dit niet voor elkaar, hoe kan ik zien dat zer gedownload worden? wie zou dit eens even kunnen verduidelijken

 

Posted Sat 20 Feb 10 @ 7:44 pm
Eerlijk gezegd begrijp ik je vraag niet zo goed. Wat voor "bestanden" bedoel je? Muziek? Of VDJ files zoals effecten en samples?
Dus ik waag me maar aan een antwoord.
Muziek? Die gaat daar naar toe wat jij zelf aangeeft. Bij sommige providers moet je idd zoeken en gokken -- het lukt altijd.
VDJ bestanden gaan naar "Mijn documenten >> VDJ".

Mvg
Bob
 

Posted Sun 21 Feb 10 @ 3:17 am
hee die bob k zal proberen iets duidelijker te zijn, wanneer ik over een internetverbinding beschik kan ik via netsearch allerlei videoclips vinden. Nu is het vaak zo dat ik op lokaties kom waar ik niet over een interverbinding beschik. in de gebruiksaanwijzing van versie 6 staat dat je dan vantevoren je videoclips kan downloaden vanaf netsearch naar de cash, mijn vraag is dus waar ik deze cash kan vinden, waar staan deze gedownloade clips, of doe ik iets helemaal fout? Ik kan geen clip vinden in mijn verkenner
 

Posted Sun 21 Feb 10 @ 5:15 am
cache kan je vinden binnen je map VirtualDJ die je vindt bij je documenten. Daarin vind je VDJ-Cache bestanden. Deze kunnen enkel geopend worden binnen VDJ. Maar in VDJ kan je de map netsearch vinden waar al je gedownloade nummers terugvindt. Om een nummer binnen netsearch te downloaden druk je rechtermuisknop, download to cache.

mvg

Solarius
 

Posted Sun 21 Feb 10 @ 10:07 am
ik heb dit gedaan maar tevergeefts, het lijkt wel of het downloaden niet start?(terwijl ik de button wel zie en activeer)
in het mapje cache zie ik alleen de map covers?
Wie wil nog een poging wagen mij te helpen?

gr Ed
 

Posted Mon 22 Feb 10 @ 2:34 pm
nog wat aanvullende info, ik heb in het verleden een illegale versie op mijn pc gehad, (ja dom ik weet het) kan het zijn dat mijn probleem hiermee te maken heeft. ik zie nl onder de map vdj in de program files geen submappen, deze staan in mijn documenten/ grabits/ crack/ cache?

ik hoop dat iemand mij wil helpen.
(Heb vdj inmiddels al verwijdert middels configuratiescherm en vervolgens weer opnieuw geinstalleerd)

Ed
 

Posted Mon 22 Feb 10 @ 3:09 pm
Hier zie ik iets herkenbaars: ook ik heb VDJ leren kennen uit het illegale circuit. De legale versie iinstalleren leverde mij ook problemen op. Je kunt eens proberen de Registry Tool (http://www.virtualdj.com/addons/tools.html) te installeren en uit te voeren. Een optie in dit progje is om alle oude VDJ-data te verwijderen. Werkte bij mij perfect.
 

Posted Mon 22 Feb 10 @ 5:53 pm
Bedankt voor je mogelijke oplossing Martin, echter een probleempje, de link werkt niet meer

Ed
 

Posted Tue 23 Feb 10 @ 7:29 am
Dat merk ik nu ook. Weird!!
Als ik nu naar hetzelfde menu ga, krijg ik toch dezelfde URL.
Dan maar domme tekst: Ga hierboven naar "Download", dan "Plugins"en daarin "Tools & Drivers". De Registry Tool staat op de eerste regel.
 

Posted Tue 23 Feb 10 @ 1:21 pm
Helemaal goed, al mijn probemen opgelost dankzij jou tip, kortom het werkt.
 

Posted Tue 23 Feb 10 @ 2:58 pm
Hallo,
kan iemand me helpen?
kan ik netsearch videoclips gebruiken op feesten? Is dat legaal?
Groeten
 

Posted Sat 27 Feb 10 @ 3:42 pm
ja, dat is legaal, je kunt deze bestanden alleen via vdj afspelen, ze zijn drm beveiligd
check 1x per maand je netsearchmap of alle bestanden nog werken

 

Posted Sun 28 Feb 10 @ 3:24 pm
Oké het is dus legaal. Wat als een controleur vraagt van waar ik de muziek heb gehaald? Hoe kan ik me dan verantwoorden?
 

Posted Mon 01 Mar 10 @ 3:29 am
HnnekeHome userMember since 2012
hoe kan ik mijn muziek bestanden langer dan 30 min laten afspelen
groetjes
 

Posted Tue 22 May 12 @ 4:14 am


(Old topics and forums are automatically closed)