Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Numark NS7

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

dbaereaPRO InfinityMember since 2009
Heeft iemand een idee of de Numark NS7 console gemakkelijk draait op VDJ?
Ik weet dat deze normaal gezien op itch draait, maar ik ben net zo vertrouwd me VDJ.. :)

dank bij voorbaat
ADB
 

Posted Mon 08 Feb 10 @ 1:22 pm
ik heb een ns7 met een nsfx en beide apparaten werken goed met de laatste versie van vdj.
alle functies van de ns7 werken behalve de delay start stop knoppen. maar dit is met ingebouwde effecten op te lossen.
nsfx is nog in beta fase maar werkt ook, behalve de source functie, die werkt niet.
itch is geen fijn programma, bpm counter werkt slecht en synchronisatie is ook niet goed.
itch wacht op een 2.0 versie die al in novermber uit had moeten zijn, maar sids ik mijn ns7 heb (bijna een jaar) zijn er voor itch geen updates geweest.
maar als je interesse hebt in de ns7 dan kan je die rustig aanschaffen voor vdj.
 

Posted Mon 08 Feb 10 @ 1:40 pm
dbaereaPRO InfinityMember since 2009
Ok dank je voor je hulp.
Hij ziet er zo zalig uit, maar is hij ook zo goed als men zegt?

A.
 

Posted Mon 08 Feb 10 @ 1:50 pm
ik ben er zee tevreden mee, ik denk niet dat je dichter bij het gevoel van een platenspeler kan komen met andere apparatuur.
enige minpuntje dat ik heb is dat er 2 fannetjes in het apparaat zitten en die hoor je als er geen muziek aan staat en misschien het gewicht van 16 kilo, maar dat komt door de bouwkwaliteit, dit is geen speelgoed zoals de controllers van 100 euro.
de nieuwe numark spullen die binnenkort gaan uitkomen, de v7 en de x7 zijn misschien nog mooier maar ook weer een stuk duurder en ik weet niet of die werken met vdj.(zal vast wel gaan gebeuren)
ik heb mijn cdj1000's hier voor weggedaan en heb daar nog geen moment spijt van gehad.
 

Posted Mon 08 Feb 10 @ 2:04 pm
dbaereaPRO InfinityMember since 2009
Ik weet dat er nieuwe producten op de markt komen, maar deze zouden nooit in aanmerking komen voor de prijs..
Ik heb nog een vraagje voor jou, dj zelf in clubs? of op kleine fuiven? zoja, neem je danje eigen controller mee, of gebruik je de controller die er al staat? Ik wil namelijk ook beginnen draaien op fuiven, maar ik weet totaal niet goed hoedat dat gaat..

Dank je voor je hulp,
ADB
 

Posted Mon 08 Feb 10 @ 2:49 pm
ik maak vooral thuis mixen en ben weinig op feestjes, behalve bij kennissen enzo.
dan neem ik mijn eigen spullen mee, dat is in mijn geval de ns7 in een flightcase, daarin passen ook de nsfx en de koptelefoon.
verder heb ik een laptop bij me met itch en vdj en een berg mp3's er op.
ik sluit ter plaatse mijn ns7 en nsfx aan op de laptop.
de ns7 via xlr of rca pluggen op een versterker, alles opstarten en gaan met de banaan.
3 minuten werk

ik zie trouwens dat je een limited edition user bent, realiseer je wel dat vdj met de ns7 pas werkt vanaf versie 6.02 en pas goed vanaf 6.04.
dus dat zal je ook nog aan moeten schaffen.
 

Posted Mon 08 Feb 10 @ 3:05 pm
De V7 controllers gaan zeker werken met VDJ. Ze zullen in Maart verkrijgbaar zijn, de prijs is nog niet bekend in belgiƫ en nederland

mvg
 

Posted Tue 09 Feb 10 @ 10:18 am
dbaereaPRO InfinityMember since 2009
Jaja dat weet ik! ik ben al lang van plan om "up te graden", maar ik moet van mijn ouders wachten tot volgende week!
= vakantie :p

mvg

waterreus en solarius, bedankt voor je hulp! a.
 

Posted Tue 09 Feb 10 @ 11:38 am
ik had ook wel verwacht dat de v7 zou werken want het is natuurlijk gewoon een halve ns7 met ingebouwde nsfx . je zal waarschijnlijk zelfs de ns7 mapper kunnen gebruiken voor de v7 gok ik zo, maar ik weet het niet zeker dus ik blijf voorzichtig.
 

Posted Wed 10 Feb 10 @ 4:34 am


(Old topics and forums are automatically closed)