Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: beat

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

amarolHome userMember since 2005
ik weet niet hoe het komt maar het is een instellingskwestie :

als er een lied op desk a aan het draaien is en ik wil op desk b een lied starten met dezelfde beat dan druk ik op (bij mij) B toets voor de beats gelijk te zetten maar dan durft hij regelmatig het lied dat aan het draaien is ook bij te werken, dus deze gaat ook iets sneller of trager afhankelijk van het lied dat gaat volgen. hoe kan ik dit weg werken???
bij mijn vorige pc ging dit goed dus ik vermoed dat het om een instelling gaat heb al vanalles wat geprobeerd maar ik vrees dat ik iets verkeerds ga doen.

wie helpt er even mij?

gr

amarol
 

Posted Tue 19 Jan 10 @ 11:33 am
hoi amarol,

je zegt dat het op je vorige pc goed ging, dus ik ga ervanuit dat je vdj al langer gebruikt,
als je eerst even registreert zal je geholpen worden
 

Posted Sat 23 Jan 10 @ 2:07 pm
amarolHome userMember since 2005
ik werk al bijna 5 jaar mee maar heb nu een laptop sony gekocht en daarop staat virtual dj 6.0 en daar staan de instellingen nog niet zo goed en krijg het er niet uit. want als er een nummer draait en ik wil dezelfde beat hebben dan past hij dit op het nieuwe nummer aan maar als ik vergeet deze af te zetten en ik plaats opnieuw een nieuw nummer dan durft het liedje dat aan het draaien is ook al te verspringen dus ik moet elke keer het deck aanklikken waar het nieuw nummer wordt ingeladen om geen risico's te lopen dat het nummer dat al bezig is niet plots te laten veranderen doordat ik een nieuw nummer opzet......
op mijn desktop ging dit perfect. ik mocht het nummer dat klaar stond aanpassen zoveel ik wou, sneller trager... dit deed niets aan het nummer dat opdat moment staat te draaien en vanaf moment dat ik op start klik paste hij zich automatisch aan op het draaiende nummer dat heb ik nu niet op de laptop....
 

Posted Tue 26 Jan 10 @ 2:47 pm
Hardleers.....
Buiten dat de volzinnen slecht te lezen zijn, blijft de opmerking staan: zeker als je al 5 jaar VDJ-gebruiker bent, zou er "Professional Edition User" onder je naam moeten staan, of toch tenminste "Limited Edition User".
Ik ben normaal de rotste niet en spring graag bij als je hulp nodig hebt, maar dit is zelfs mij te gortig.

 

Posted Tue 26 Jan 10 @ 4:02 pm
amarolHome userMember since 2005
typische reactie van een hollander als je moest weten wat ik allemaal al van virtual dj materiaal heb gekocht zou je beter moeten weten, registreren doe ik zoiezo niet anders krijg ik veel teveel blabla in mijn mailboxen.
Ondertussen heb ik al een mail gekregen van een collega en is dit heuvel verholpen.
Mag ik u aanraden om in vervolg op uw taal te leten alvorens iemand te beledigen

vriendelijke groeten

Nico Wouters
 

Posted Wed 27 Jan 10 @ 12:51 pm
amarol wrote :
typische reactie van een hollander


Waar slaat dat nou weer op? Wat heeft nationaliteit met Virtual DJ te maken? Over beledigen gesproken!

Verder wil ik stellen dat je fantasie enorm groot is als je zegt al legio material van Virtual DJ gekocht te hebben. Virtual DJ hééft alléén Virtual DJ, er ís verder geen materiaal te kopen.
In het verzinnen van smoesen ben je niet bijzonders goed als je zegt dat je je niet registreerd hebt omdat je geen ongewenste mail in je box wilt hebben.
Iedereen weet dat Virtual DJ geen mails stuurt en de adressen ook niet verder geeft.
Je registreet je niet omdat je een piraten versie hebt!!

Veel plezier er mee.

Bob
 

Posted Wed 27 Jan 10 @ 1:11 pm
@Amarol: als je mij wilt vertellen hoe of op welke manier dan ook ik je beledigd heb, dan hoor ik dat graag van je. Ondanks dat ik het niet eens ben met de wijze waarop je nu lijkt te werken, kan ik niet in je portemonnee kijken en evenmin kan ik zien wat je bedoelingen zijn met VDJ (Hobbymatig of professioneel). Ik zal (of kan) daarom nooit conclusies trekken of opmerkingen maken t.a.v. jouw persoon.
Mijn reactie was puur gebaseerd op het feit dat, ondanks dat s.waterreus had aangegeven dat je misschien beter eerst kon registreren, je daar omheen reageerde alsof er niemand had gereageerd. Je eigen post maakte de zaak alleen maar erger. Ik ben beslist geen heilig boontje: ook ik heb bijna een jaar met een gekraakte versie gewerkt, maar dat heeft me er wel van overtuigd VDJ aan te schaffen. (ik heb in die periode overigens mijn eigen problemen opgelost, maar da's niet ter zake doende)
Dat je buiten het forum om alsnog hulp hebt gekregen, vind ik geen slechte zaak, maar ik zal dat niet doen.
Tot slot: Ik voel me als Hollander niet aangevallen. Jouw landgenoten hadden op dezelfde manier kunnen reageren. Misschien was ik alleen eerder.

Evengoed hoop ik, dat de ervaringen die je nu opdoet met VDJ je er eens van overtuigen het pakket aan te schaffen. Het is elke cent waard.+

[EDIT] Ik ben een geregistreerd user sinds ergens in december, netjes alles ingevuld en wat heb ik tot dusver in m'n mailbox gekregen? Alleen mailtjes van forumleden waar ik zelf m'n emailadres aan heb gegeven. Ik vind dat excuus dus niet echt grond hebben.
 

Posted Wed 27 Jan 10 @ 2:54 pm
amarol wrote :
als je moest weten wat ik allemaal al van virtual dj materiaal heb gekocht zou je beter moeten weten


ten eerste hoe moeten wij dat nou weten, we kennen je niet eens.
dat verhaal van die mailbox is onzin, ik heb nog nooit 1 mailtje gehad van ze.
Ik denk niet dat je redelijk bezig bent en van mij zul je geen hulp meer ontvangen

succes ermee

 

Posted Thu 28 Jan 10 @ 3:43 am


(Old topics and forums are automatically closed)