Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Eigen volgorde

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Beste medegebruikers,

bij mijn drive-in show heb ik nog al eens live performance.
De orkestbanden heb ik ook in mijn computer staan, maar ik krijg het niet voor elkaar om een set klaar te zetten.
Steeds als ik mijn computer opnieuw opstart, staat de volgorde weer anders en klopt mijn set niet meer.
Heeft iemand een oplossing voor mij ???

Alvast bedankt....
 

Posted Mon 04 Jan 10 @ 1:16 pm
Bij het opnieuw inladen wordt je set in alfabetishe volgorde gezet van óf de artiest óf de titel. Als je een vaste volgorde in je setlist wilt kun je de titels vooraf laten gaan door 01, 02, 03, enz. Uiteraard in de volgorde dat je de nummers wil laten komen. Dat zou je probleempje op moeten lossen.
 

Posted Mon 04 Jan 10 @ 4:16 pm
Joop3mPRO InfinityMember since 2007
hoi.

je kunt ook een set van te voren klaarzetten, deze opslaan als playlist en vervolgens weer inladen. Daarmee ben je een stuk flexibeler.

succes

Joop
 

Posted Mon 04 Jan 10 @ 4:24 pm
Van de Playlist lijkt mij een goed plan, maar kan je mij opweg helpen hoe ik dan een playlist samenstel? Ik heb volgens mij alle knoppen al ingedrukt en ik kan het ook niet terugvinden in de help-functie....

Alvast bedankt, Ton
 

Posted Fri 08 Jan 10 @ 3:43 am
Ik heb gezocht in het Engelse forum en daar een antwoord op mijn vraag gevonden, hieronder presenteer ik u de oplossing in het Nederlands.

Maak in de rechter kolom een lijst, druk op de + en onderaan verschijnt het woord SAVE. Druk hierop en er verschijnt een popup. Geef hier een naam in en druk op OK.
Hierna kan je deze folder terugvinden onder PLAYLIST.

Je tracklist opent altijd in dezelfde volgorde, dus ideaal voor gebruikers die bepaalde sets willen klaarzetten.....
 

Posted Fri 08 Jan 10 @ 5:04 am
Joop3mPRO InfinityMember since 2007
@pokoloko : precies: op deze manier ben je ontzettend flexibel. Ik gebruik het bijvoorbeeld voor het maken van lekkere blokjes, die je willekeurig kunt inladen en wegmieteren ;-)

suc6

Joop
 

Posted Mon 11 Jan 10 @ 3:45 pm


(Old topics and forums are automatically closed)