Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Serial nummer

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo,

Ik heb een serieus "probleem". Sinds een paar dagen heb ik een 2e hands DJ console met versie 1.2 van VDJ ( speciale versie meegeleverd met de hercules Consoles ?)

Nu wil ik op deze site kijken of er nieuwere drivers ( en eventueel een andere skin) beschikbaar is. Maar nu blijkt dat ik dan het serienummer van mijn software moet opgeven en dat serienummer heb ik niet ! Ik heb inmiddels met de verkoper van de console ( zij het moeizaam) kontakt gehad en hij beweert dat het serienummer, het nummer is dat hij op het deksel van de console heeft geplakt, een ander nummer heeft hij niet (meer).

Mijn vraag is, hoe kan ik op een legale manier toch (weer) in het bezit komen een serienummer zodat ik de downloads die voor de console beschikbaar zijn ook kan gebruiken ?

De aanschaf van een Pro versie is voor mij geen optie omdat ik de console enkel en alleen gebruik voor het samenvoegen van wat muziek voor bij een foto en/of video montage. Met andere woorden, alle technische mogelijkheden van een pro versie zijn aan mij niet besteed want daar maak ik toch geen gebruik van.

Nogmaals, ik vraag niet om een ilegaal nummer of zo, ik wil alleen weten hoe ik aan een nummer kan komen behorende bij de versie die ik bij de console heb gekregen.

Voor alle zekerheid, op de console staat het volgende: ********************** (geen serials of wat dan ook posten hier)
In afwachting van een reactie, en alvast bij voorbaat mijn dank, vriendelijke groeten, Erik, Vlissingen


Post edited by Solarius - Dutch Moderator
 

Posted Wed 30 Dec 09 @ 4:11 pm
Voor drivers en skins hoef je niet om een nummer te vragen. Je hebt waarschijnlijk een console-edition, waarmee je geen skins kunt downloaden. Drivers zijn hier helemaal niet, daarvoor moet je bij de fabrikant van de console zijn.
Zoals over het hele forum meerdere keren is aangegeven, kun je proberen met E-support (rechts bovenin, knop Support/Help) contact op te nemen. Zij zijn de enige die nog iets voor je kunnen betekenen.
 

Posted Wed 30 Dec 09 @ 4:37 pm


(Old topics and forums are automatically closed)