Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: probleem met skins

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Kheb een probleem met mijn gedownloade skins.
kan ze niet openen en kweet niet waar ik ze moet opslaan.
hulp please.
 

Posted Tue 08 Dec 09 @ 5:29 am
DJeezzHome userMember since 2009
je moet ze bij program files>virtualdj>skins opslaan dan kun je ze gewoon openen met virtual dj

Djeez
 

Posted Tue 08 Dec 09 @ 11:05 am
heb ik gedaan maar kan ze niet gebruiken :(
 

Posted Tue 08 Dec 09 @ 1:26 pm
DJeezzHome userMember since 2009
dan ligt het aan de skins of je versie van vdj denk ik...
ik weet het verder niet
DJeez
 

Posted Wed 09 Dec 09 @ 10:41 am
Ikke dan maar?

DJeezz wrote :
je moet ze bij program files>virtualdj>skins opslaan dan kun je ze gewoon openen met virtual dj

Djeez


Nee, dus.

Skins download je als executables. (.exe) Dubbelklik op je gedownloade bestand en het beessie plaatst zichzelf in de map waar VDJ hem terug kan vinden, meestal (!) in Mijn Documenten. Je hoeft ze daar dus niet naar toe te kopieëren. Ze pakken zichzelf namelijk uit en een .exe-bestand naar de map Virtual DJ in Mijn Documenten kopieëren gaat dus echt nooit werken.
Heb je wat anders dan een .exe-bestand? Dan komen ze hier niet vandaan en wordt support best wel lastig........
 

Posted Wed 09 Dec 09 @ 4:17 pm
het werkt hoor maar...
ze zijn te groot.
kan ik ze verkleinen??
 

Posted Thu 10 Dec 09 @ 2:28 am
pepeisPRO InfinityMember since 2005
Skins downloaden die bij de resolutie van je scherm passen kan wel eens helpen.
 

Posted Thu 10 Dec 09 @ 3:57 am
DJeezzHome userMember since 2009


je moet ze bij program files>virtualdj>skins opslaan dan kun je ze gewoon openen met virtual dj

Djeez

Nee, dus.

Skins download je als executables. (.exe) Dubbelklik op je gedownloade bestand en het beessie plaatst zichzelf in de map waar VDJ hem terug kan vinden, meestal (!) in Mijn Documenten. Je hoeft ze daar dus niet naar toe te kopieëren. Ze pakken zichzelf namelijk uit en een .exe-bestand naar de map Virtual DJ in Mijn Documenten kopieëren gaat dus echt nooit werken.
Heb je wat anders dan een .exe-bestand? Dan komen ze hier niet vandaan en wordt support best wel lastig........

nou ik heb het zo gedaan:S

 

Posted Thu 10 Dec 09 @ 10:36 am


(Old topics and forums are automatically closed)