Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: 1 knop 2 functies geven

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo,

Ik gebruik de Hercules Steel en ik zou graag willen instellen dat de draaiknop Control 2 (links boven) het volume van het effect en van de sampler wijzigt.
Is het mogelijk om dit te doen ? Ik heb deze "EN" functie nog niet gevonden .. ik heb al veel rond gekeken maar ik vind niets.


Nog iets dat ik graag wil weten is of de programmeerbare knoppen allemaal een aparte functie kunnen krijgen, nu is het zo dat
als ik op knop 1 van deck 1 het effect flanger instel , dan staat op knop 1 van deck 2 ook flanger ingesteld ...

Als ik dan ook nog eens kan instellen dat iedere knop op het active deck werkt, heb ik dus meer functies ter beschikking.
Nu zijn er 12 functies per deck terbeschikking... maar als ik het zo kan instellen heb ik in principe 24 functies per deck.
Er zijn veel dingen die toch enkel gebruikt worden op het active deck (zoals effects).... het zou echt geweldig zijn als ik dit kon instellen.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.

alvast bedankt voor de uitleg ;)









 

Posted Sat 21 Nov 09 @ 8:55 am
Je eigen knoppen mapen kan niet met de Hercules dj console versie, dat kan alleen met de pro versie.
Ewout
 

Posted Sun 22 Nov 09 @ 11:44 am


(Old topics and forums are automatically closed)