Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: 64 bit windows 7

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

amarolHome userMember since 2005
help, ik heb zonet een nieuwe laptop gekocht, een sony met windows 7 en standaard een 64bit.

nu heb ik op mijne desktop virtual dj (oude versie) erop staan en ik wil die via originele software naar mijne laptop overzetten.

Deze is niet compatibel met.... zegt hij dus ligt het volgens mij aan de 64bit.

kan er iemand mij helpen aub? als dit niet lukt wil ik de recenste versie aankopen maar wie zegt dat deze wel gaat met 64 bit.

Graag reacties aub

Nico
 

Posted Mon 16 Nov 09 @ 1:13 pm
Hoi, Amarol,

een 64Bits wat? Als je een laptop hebt gekocht met een 64bits processor en een standaard 32 bits versie van Windows7 (dat werkt normaal) dan zou VDJ 6.03 moeten werken volgens de specs van Atomix (Dat is eigenlijk niet afhankelijk van de processor).
Heb je een 64Bits processor en Windows7 64bit dan zegt Microsoft hierover het volgende:

"Most programs designed for the 32-bit version of Windows will work on the 64-bit version of Windows. Notable exceptions are many antivirus programs.

Device drivers designed for the 32-bit version of Windows don't work on computers running a 64-bit version of Windows. If you're trying to install a printer or other device that only has 32-bit drivers available, it won't work correctly on a 64-bit version of Windows. To learn how to check for drivers, see Update a driver for hardware that isn't working properly or go to the device manufacturer's website. You can also get information about drivers by going to the Windows 7 Upgrade Advisor webpage."

Met andere woorden: misschien werkt VDJ wel maar heb je geen 64Bits drivers voor je soundcard.

Overigens draait VDJ goed op XP64. Dan wordt het pakket gewoon in een map met X86-programma's gezet. (wel heb ik een 64bits driver voor m'n geluidkaart)

Heb je de laatste nieuwe trialversie geprobeerd?
 

Posted Mon 16 Nov 09 @ 1:48 pm
amarolHome userMember since 2005
heb zonet de trial versie gedownload en idd deze werkt perfect met de console enzo

nochtans heb ik de nieuwere versie van drivers via hercules gedownload en als ik dan de oude VDJ wil opstarten zegt hij steeds de console niet gevonden...

vreemd vind ik dit


 

Posted Mon 16 Nov 09 @ 2:56 pm
Is het niet. De oude versie wordt door Windows7 niet ondersteund. Goed te horen dat het in ieder geval zo wel werkt. Je kunt er gerust van uit gaan dat de Pro-versie dan ook goed draait.
Succes!!
 

Posted Mon 16 Nov 09 @ 3:25 pm
Versie 6.0.5 Pro werkt stabiel onder Windows 7-64bit. Ik draai ermee...
 

Posted Tue 29 Dec 09 @ 4:04 pm
@ Kimberlydeluxe: En zo kom je overal bekenden tegen: De Keijzer, Spijkenisse, Koninginnedag, ik dacht 2006. Jij draaien, ikke geluid.
Alles goed?
 

Posted Wed 30 Dec 09 @ 6:33 am
wie kent raad.....

Ik heb de nieuwe laptop met win 7
Bij het afspelen van mijn clips blijven de beelden in vertraagd gaan maw niet vloeiend ?

Hoe los ik dit op ?

Dank
 

Posted Sun 15 Jul 12 @ 5:43 am
Probeer het eens met kleinere clipformaten. Ik bedoel daarmee dat je het ipv 1080(P of I) eens met 720p kunt proberen. Het is sowieso niet aan te raden om in een grotere resolutie clips af te spelen als de aangesloten hardware dat toch niet ondersteunt. (Bijvoorveeld: 1080 afspelen op een beamer die niet groter kan weergeven dan 1280 x 1024 heeft geen zin en stookt de beamer alleen maar op)
 

Posted Sun 15 Jul 12 @ 7:04 am


(Old topics and forums are automatically closed)