Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Ms Pinky time code vinyl

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Beste form leden,

Heeft iemand ervaring met virtualdj en ms pinky time code vinyl ?

Ik draai al ongeveer 2 jaar met de orginele virtualdj time code vinyl en dat werkt werkelijk prima. Na dat de 6.01 update was uitgekomen viel me op dat je ook met ms inky time code kon draaien. Ik dacht he te gek roze platen die moet ricky natuurlijk hebben.
Dus hup even bestellen in America. $ 90,= dollar verder (Had namelijk buiten de roze ook even de leuke gevlekte verzie er bij gekocht). Dus 4 Stuks in totaal. na eindelijk 3 weken stond de posbode aan mijn deur. Met een rekening van 24 euro extra.....??? (God....%$@&% invoerrechten en belasting ??? bestaat dat dan!!!). Dat mocht de pret natuurlijk niet drukke Ricky, meteen even testen. Even op ms pinky 4th genertion zetten in de settings en ik denk knalle maar.

Ai ai ai. Dat werkte dus even niet. Ballen !!!

Het probleem is dat er wel geluid uit komt maar het is net of de plaat te langzaam draait. Het is net of hij te laag is uitgepicht. 33 toeren is het te laag 45 is het te laag 78 toeren te snel op je decks. Ook als ik speel met in de settings 45 toeren en op me deck 45 toeren is nog de muziek te langzaam. Word er echt hellemaal gek van.

Heeft iemand een oplossing voor het probleem ????

Het gekke is dat het met orginele virtualdj time code platen gewoon lekker werkt (en maar 1/4 van de prijs zijn). Vind alleen die van ms Pinky wat blitser.

Met vriendelijke groet

Ricardo
 

Posted Tue 10 Nov 09 @ 4:47 pm
He mannen wat is het stil.

Niemand enig idee of sugestie ?? of een idee wat ik kan proberen ??

Gr. Ricardo
 

Posted Fri 13 Nov 09 @ 2:51 pm


(Old topics and forums are automatically closed)