Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Crossfade cq Automix

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik gebruik Virtual DJ 6 meestal in een cafe om op de achtergrond mee af te draaien en af en toe om echt mee te draaien zeg maar.
Meetsal zetten we combi van een paar playlists aan die dan de rest van de dag draait.

Nu zou ik graag willen dat als een nummer op bijv. Deck 1 is afgelopen hij automaitisch mixt naar Deck 2 en dus niet op deck 1 door blijft spelen.
Ik wil voor alle duidelijkheid dus geen makro maken en dat VDJ dan door bijv. een spatiebalk-aanslag over gaat van het ene deck naar het andere maar maar wil dat dit automatisch gebeurt.
Op die manier kan ikals ik wel live draai ook een nummer beter scherp zetten.
In een vorige versie van VDJ kon dit allemaal wel maar met deze lukt het me helaas niet meer..

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp.

Jan Joppe
 

Posted Tue 27 Oct 09 @ 10:42 am
Als je VDJ dagelijks gebruikt in een commerciele omgeving, lijkt het me wel zo netjes om een licetie aan te schaffen.
Ewout
 

Posted Tue 27 Oct 09 @ 3:14 pm
Ik draai daar als DJ, de eigenaar heeft uiteraard een licentie maar ik als dj weet die helaas niet, vandaar dat ik die niet kan geven.


jan joppe
 

Posted Wed 28 Oct 09 @ 3:56 pm
Jan, als die eigenaar een licentie heeft, mag jij die officieel niet gebruiken. De licentie is een persoonlijke licentie. Degene die de software gekocht heeft, mag de software zelf gebruiken op 2 verschillende pcs. Jij zou dus je eigen licentie moeten kopen.
Ewout
 

Posted Sat 31 Oct 09 @ 12:53 pm


(Old topics and forums are automatically closed)