Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Koptelefoon geen geluid

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo, heb nu vdj 6.0.2 geinstalleerd en mijn vestax vci-300 er op aan gesloten, alles doet het perfect, behalve dat ik niet voor kan luisteren met mijn koptelefoon, heb asio4all ook geinstalleerd, maar hij doet niks, weet iemand wat ik moet doen om hem wel draaiende te hebben?????

greetzzzz
 

Posted Sun 13 Sep 09 @ 3:47 pm
even je serienummer registreren.. Het zou toch jammer zijn als de indruk wordt gewekt dat je software jat en vervolgens wel hier om hulp komt vragen..
 

Posted Sun 13 Sep 09 @ 3:58 pm
die indruk is dan wel goed, ik ga geen 216,- euries betalen voor iets wat ik zo kan gebruiken, en ik denk dat er met mij velen zijn, maar ik dacht dat de hollanders zo gastvrij zijn, maar niet dus, gelukkig zijn ze op het engelse forum wel zo vriendelijk om wat uitleg te geven, dat gezeik de hele tijd hier over het serienummer, wees eens een keer blij dat vdj zo vaak gebruikt wordt, legaal of ilegaal, beiden is ook aandacht en promotie.


 

Posted Mon 14 Sep 09 @ 5:18 am
Je moet Asio 4 all helemaal niet gebruiken. Je moet de drivers gebruiken die bij de vci-300 horen en dan moet je de mapper nog instellen binnen vdj 6.0. En je kan misschien meer informatie geven over je instellingen.

En dankzij diegene die betalen zijn er ook nieuwe versies en wordt Virtualdj beter en beter. Ik vraag je niet om een serial number in te vullen, maar als je hier een vraag stelt, doe het dan duidelijk. En ik vind als je dan de software illegaal gebruikt je toch wat meer respect mag opbrengen.

Voor de rest doe je wat je wil :)

mvg

 

Posted Mon 14 Sep 09 @ 5:57 am
hey solarius, jij snpt het tenminste, bedankt, maar heb nu weer mijn vestax driver geinstalleerd, maar doet nog steeds niks, weet niet wat ik moet doen en welke instelling ik moet gebruiken, please help!!
 

Posted Mon 14 Sep 09 @ 1:36 pm
d.j. zyx-t wrote :
die indruk is dan wel goed, ik ga geen 216,- euries betalen voor iets wat ik zo kan gebruiken, en ik denk dat er met mij velen zijn, maar ik dacht dat de hollanders zo gastvrij zijn, maar niet dus, gelukkig zijn ze op het engelse forum wel zo vriendelijk om wat uitleg te geven, dat gezeik de hele tijd hier over het serienummer, wees eens een keer blij dat vdj zo vaak gebruikt wordt, legaal of ilegaal, beiden is ook aandacht en promotie.




Hmm, een dief en dan nog gewoon toegeven ook, da's we heel lelijk. Je hebt wel een heel verknipt idee van gastvrijheid. Stelen heeft niets met gastvrijheid te maken. Naar mijn mening heb je nu zeker geen recht op wat voor support dan ook..
 

Posted Mon 14 Sep 09 @ 3:52 pm
Bravo, Paul. Ik sluit me bij je aan.
 

Posted Mon 14 Sep 09 @ 7:59 pm
jongens stik er toch lekker in, ga elkaar maar lekker dekken, zoals echte billemaatjes dat doen, ik kom er wel achter, dan maar iets langer er over doen, maar krijg het voor elkaar. C YA, solarius geld niet voor jou jongen, respect!!!
 

Posted Tue 15 Sep 09 @ 2:00 am
Ik had gevraagd voor wat respect. En op het forum bashen vind ik natuurlijk not done. En op het forum verkondigen dat je een illegale versie gebruikt is ook niet erg slim.

Ik weet nog niet wat ik hier mee gaan doen, maar dat zien we nog wel hé :)

groetjes

Solarius
 

Posted Tue 15 Sep 09 @ 7:14 am


(Old topics and forums are automatically closed)