Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Probleemje met versie VirtualDJ registratie

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hoi

Ik heb enige tijd geleden een Hercules MP3 DJ Control overgenomen van iemand. Dit om eens mee te leren spelen. Daar zat dus software bij, VirtualDJ v3.x

Nu heb ik dus een zooi problemen
- Ik ben die Cd kwijt met dat die software
- De serial die erbij zat is niet te gebruiken door mij, staat al op een ander zijn naam.

- Ik wil eigenlijk de hele bende registreren, ik gebruik nu dus een niet legale versie (alhoewel je je dat kunt afvragen, want hij hoort er natuurlijk wel bij)

Ik weet dat de fout bij mezelf ligt, maar wil hier wel iets mee

Edit ; ik vindt net mijn CD-Rom terug (lang leve een grote opruiming van CD's), afijn dan heb ik iig geen piraten versie meer

Ik heb dus mijn versie. Maar ik kan hem niet registreren, want hij staat dus op een ander zijn naam
 

Posted Sat 12 Sep 09 @ 4:31 am
Ik zie het probleem niet.
Alhoewel je je niet kunt registreren, kun je wel met je Hercules playmobile spelen. Als dat goed gaat kun je in toekomst altijjd nog de pro versie van VDJ kopen en je dán registreren.
Mvg
 

Posted Sat 12 Sep 09 @ 5:01 am
Ik zie het probleem niet.
Alhoewel je je niet kunt registreren, kun je wel met je Hercules playmobile spelen. Als dat goed gaat kun je in toekomst altijjd nog de pro versie van VDJ kopen en je dán registreren.
Mvg


Als ik wil upgraden krijg ik geen korting
Ik blijf gezien worden als no-license user, dus mogelijk piraat

grtz
 

Posted Sat 12 Sep 09 @ 5:15 am
So what?
We zijn alemaal ooit "no-license" geweest.
Ik ben vroeger ook door Ewout geholpen hoewel er "no-license" bij mijn naam stond.
 

Posted Sat 12 Sep 09 @ 5:56 am

ok
 

Posted Sat 12 Sep 09 @ 6:00 am
het probleem is dat de software reeds geregistreerd staat op een andere naam. Dus ik zou zeggen stuur een berichtje naar de E-Service

In het engels moet je uitleggen dat je een hercules dj console hebt overgekocht en je de software erbij wil registreren, maar dit niet lukt omdat het reeds geregistreerd is. Zij zullen je verder helpen.

mvg

 

Posted Sat 12 Sep 09 @ 6:30 am
Oke, gedaan.

had ik trouwens ook op dit forum kunnen vinden, maar omdat ik bij de iniitiele vraag zelfs geen nummer meer had dacht ik dat mijn probleem net wat groter was. Niet dus

bedankt
 

Posted Sat 12 Sep 09 @ 7:27 am


(Old topics and forums are automatically closed)