Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: GOEDE USB HUB MET VOEDING

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hey welke merken of type's zijn goede usb-hub's 4poorten metvoeding zijn stabiel met vdj en de hercules mk2.
Ik heb nu een usb hub van trust maar ik heb gemerkt als ik daar men mk2 op aansluit valt vdj vaak in storing (vasthangen) als ik men mk2 rechtstreeks op pc aansluit loopt alles perfect. Maar dan heb ik usb uitgangen te weinig . men externe hard disk zet ik ook altijd rechtstreeks op pc, dan heb ik men 2 denons nog en een optische muis en soms een led lampje .

groeten
 

Posted Mon 31 Aug 09 @ 8:56 am
Ik heb 2 Belkins (voor 2 laptops) met 7 high-speed 2.0 poorten per stuk. Ziet er gaaf uit met blauwe LEDs.
Wat ik wél doe is mijn soundcards direct op de comp aansluiten, dus niet op de HUB!
Dit is een gevoelskwestie, heb er geen explicable reden voor.
Mijn externe harddisk gaat ook rechtstreeks, de rest via de hub.

mvg
Bob
 

Posted Mon 31 Aug 09 @ 11:58 am
als ik een maya geluidskaart zou kopen , deze rechtstreeks op de laptop en men dj console mk2 via de hub zou die dan nog haperen ? iemand daar ervaring mee ? Ik kan de mk2 niet missen ik vind het zeer praktisch . Jammer van de slechte ingebouwde geluidskaart
groeten
 

Posted Tue 01 Sep 09 @ 3:27 am
soundcards sluit je idd beter rechtstreeks aan. Als de HUB genoeg stroom voorziet, dan zou die console perfect moeten werken.

mvg

Solarius
 

Posted Tue 01 Sep 09 @ 6:47 am


(Old topics and forums are automatically closed)