Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Muziek voor- afluisteren in de browser

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

djldbPRO InfinityMember since 2009
Een paar jaar geleden draaiden wij met bpm-studio. Dit programma had de mogelijkheid om 6 of meer kanalen van de geluidskaart te gebruiken.
kanaal 1 en 2 voor deck 1, kanaal 3 en 4 voor deck 2, kanaal 5 en 6 voor pre listening (koptelefoon). Je kan in de browser de mp3 voorluisteren zonder ze eerst in een deck te laden. Erg handig als je even geen inspiratie hebt en snel intro's kan luisteren. Ik vraag mij af of dit in vdj ook kan?
Ik gebruik een macbook pro, een denon hc4500 midicontroller met ingebouwde geluidskaart. Nog een e-magic A2|6 met 6 kanalen. Als ik de geluidskaart gebruik of als ik de denon en de geluidskaart als samengestelde apparaat gebruikt. krijg ik de 10 kanalen niet te zien in vdj.

groeten, ldb
 

Posted Sun 30 Aug 09 @ 4:36 am
rechtsklik op een leidje en dan preview of zoiets, selecteer dan het kanaal van deck 1 of 2 (datgeen waar er geen muziek wordt gedraaid) en je kan luisteren. je hoort de preview ook op de andere kanalen dus kan je eventueel zelfs tegelijk eens checken of het pastbij het huidige nummer of niet.
 

Posted Sun 30 Aug 09 @ 5:02 am


(Old topics and forums are automatically closed)