Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Denon DNHC 4500

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

rudiejPRO InfinityMember since 2007
Ik heb sinds kort de nieuwe firmware 1006 in de denon display gezet, en na de installatie van
vdj 6.0.1 gaf mijn display geen beeld meer. Ik weet dat er meer mensen zijn met deze problemen!!!!!
Ik weet ook dat er hard word gewerkt door vdj om hier een oplossing voor te bieden.
Veel mensen zetten de oude firmware terug in de display, om toch met de hc mapper te kunnen werken.
Ik heb het volgende gedaan: Ik heb de nieuwe firmware 1006 in de display gelaten, en de oudere versie
van virtualdj ( 5.2.1 ) op de laptop gezet. Dit alles heb ik gedaan omdat denondj aangeeft, dat je met vista
firmware 1006 moet gebruiken. Ik had met vdj versie 6.0.1 dat alles naar een bepaalde tijd (ongeveer 1 uur draaien )
alles vast liep. Gelukkig heb ik ook de beschikking bij de display om cd's te draaien via de audio speler, en kon daarom makkelijk
even switchen naar audio cd's en het hele spul opnieuw opstarten. Maar voor de mensen die dit ook hebben
onder Vista, zet de oudere versie ( 5.2.1 ) terug op je systeem, ( de hc4500 mapper werkt dan ook ) en wacht geduldig af
tot vdj met een nieuwere versie komt waarbij dit alles is opgelost!!!
Rudiej
 

Posted Tue 25 Aug 09 @ 4:51 am


(Old topics and forums are automatically closed)