Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: videos doen het niet

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

matti98PRO InfinityMember since 2008
ik heb de normale hercules dj set daar kan je videos mee afspelen

mijn probleem:

ik gebruik real player om filpjes te downloaden maar met de nieuw virual dj kan die ze neit afspelen want het zijn geen mpeg file's nu he ik avs video conveter 6 gedownload maar dat gaat heel sloom en je kan maar een filpje tegelijk van file veranderen.

mijn vraag :

weet iemand een opolossing om snel mp4 video's omtezeten in mpeg video's.

ps: liefst gratis.



matti98
 

Posted Sun 23 Aug 09 @ 5:08 am
Normaal gezien moet hij die kunnen afspelen. Ik ken persoonlijk niet zoveel van de video sectie, andere reacties zullen wel snel komen ;)

 

Posted Sun 23 Aug 09 @ 10:48 am
sikko03PRO InfinityMember since 2008
any dvd converter is een gratis programma.

Als je meer voor de mobile phone wilt doen kun je upgraden.

wat doe ik met dit gratis programma:
Filmpjes van Youtube afhalen
Je kunt alles converteren wat maar mogelijk is, naar avi, vob, of zelfs het geluid uit een filmpje halen en omzetten naar mp3.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

http://www.any-video-converter.com/
 

Posted Tue 25 Aug 09 @ 3:20 am
matti98PRO InfinityMember since 2008
alvasr bedankt voor het snelle reageren. Ik ga even kijken welke video formaten er allemaal mogelijk zijn, dan even met die converter aan de slag.
 

Posted Fri 28 Aug 09 @ 12:32 pm
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Met een programma als Nuclear Coffee Videoget kun je zelfs videoclips van b.v. YouTube afhalen.
Ook misschien voor jou iets.
 

Posted Sun 06 Sep 09 @ 10:50 am
zins kort het zelfde probleem vroeger kon ik met realplayer de video's downloaden die kregen de extentie .flv tegenwoordig is dat mp4 geworden en krijg ik ze ook niet meer in virtualdj afgespeeld oplossing wie ??
 

Posted Wed 24 Jul 13 @ 10:36 am
 

Posted Wed 24 Jul 13 @ 5:09 pm
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
In de configuratie pagina van VDJ zit het blad "codecs". Daar staat een opsomming van de codecs die je programma aankan . Staat de extensie van je videofile's er niet tussen dan werkt het niet. Ik weet niet hoe je codecs kunt toevoegen. Ik zie het niet in de documenten staan...
 

Posted Fri 26 Jul 13 @ 9:23 am


(Old topics and forums are automatically closed)