Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Draaitafels met RMX maar met VDJ5 Limited

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hoi, ik vroeg me af of ik ook draaitafels kan aansluiten op mijn RMX en kan afspelen met VDJ5 ( Die tevens niet geupgraded is ) of moet ik dan ook nog eens mijn VDJ upgraden naar PRO ?
 

Posted Mon 17 Aug 09 @ 6:56 am
Ik weet niet precies hoe het met de rmx versie 5 zit, maar met de versie die je bij de mk2 zat kon je 1 minuut tijdcode gebruiken om te testen. Daarna diende je VDJ opnieuw op te starten. Als je echt tijdcode wilde gebruiken diende jete upgraden naar VDJ pro.
Kijk voor de zekerheid even in de manual.
Ewout
 

Posted Mon 17 Aug 09 @ 12:02 pm
Pfoe, eigenlijk kan je dus echt geen ene zak met de virtual DJ LE. Jammer dat dit zo slecht bij wordt vermeld als je de hercules RMX koopt, het lijkt alsof er gewoon degelijke software bij zit, terwijl je deze nog eens moet aanschaffen. toch maar eens kijken wat de vershillen tussen de LE en de PRO zijn, of het het aanschaffen waard is. 120 euro is een pak geld voor software imo..
 

Posted Tue 18 Aug 09 @ 10:28 am
Je kunt de bijgeleverde versie prima gebruiken voor de basis zaken. De meeste die een Hercules console kopen, zijn beginners of hobby-isten, deze hebben (in ieder geval in het begin) voldoende aan deze bijgeleverde versie.

Ik vind de software nogal goedkoop. Gemiddeld uur tarief is al snel > 60 euro, das dus twee uurtjes. Oftewel je hebt het in een avondje draaien al terug verdiend. Ga eens 2 CDJ1000's en een djm800 kopen, wat ben je dan kwijt. Ik heb VDJ in 2003 gekocht en heb sindsdien ale updates van vdj 1.0 naar 6.0 allemaal gratis gehad. Als ik de aanschaf prijs over mijn boekingen sinds 2003 uitspreid, kost VDJ mij nog geen eens 20 cent per boeking. Ter vergelijk een raket ijsje kost nog meer ;-)
Ewout
 

Posted Wed 19 Aug 09 @ 2:57 pm


(Old topics and forums are automatically closed)