Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: voorbeluistere

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hallo,
Ik kan niet vooluisteren met mijn dj mp3 control, dus geen mk2
ik heb nu 2 geluidskaarten
kan iemand mij helpen met de instellingen?
 

Posted Sat 01 Aug 09 @ 5:11 am
De console versie werkt niet met 2 geluidskaarten. Zorg dus dat je een 4.1 geluidskaart of beter hebt en dat je de voorbeluister knop ingedrukt houdt tijdens het voorbeluisteren.
Kijk de volgende keer ook eens in de speciale post voor dj console gebruikers of zoek eens op het forum, deze vraag is al veel vaker langs gekomen.
Ewout
 

Posted Sat 01 Aug 09 @ 8:18 am
ik heb al vele malen geleze dat het wel mogelijk is met de mp3 console, waarom zouden er anders 2 knoppen opzitten om voor te luisteren?
ik heb nu een mini usb geluidskaart, en mijn geluidskaart van de pc, mijn versterker met de boxen zit in de pc (groene aansluiting) en mijn koptelefoon in de usb geluidskaart(ook in de groene) maar er valt niet veel in te stellen bij de oudere versie van de mp3 console, staat dat ik pro nodig heb ofzo, waar kan ik die upgraden?

 

Posted Sat 01 Aug 09 @ 10:48 am
Even voor de verduidelijking, de versie van VirtualDJ die bij de console zit werkt niet met 2 geluidskaarten. Dus je zal de pro versie moeten aankopen om dat te doen.

Upgraden kan hier BUY

mvg

 

Posted Sat 01 Aug 09 @ 10:50 am
sorry maar ga der geen 180 euro voor betalen, de console zelf is nog goedkoper
 

Posted Sat 01 Aug 09 @ 11:03 am
Joranluth wrote :
sorry maar ga der geen 180 euro voor betalen.........


Sja........ dan zul je blijven sukkelen........
Als je professioneel wilt werken (en daar hoort pre-listening bij), hebt je professioneel spul nodig.
En dat kost nu eenmaal geld.
Een paar keer draaien en je hebt het er weer uit!
Mvg

 

Posted Sat 01 Aug 09 @ 8:30 pm
niet denken dat ik arm ben vriend, ik ga geen 180 euro betalen om alleen te kunnen voorluisteren.
dan ben je wel heel crazy, net of ik pro wil worden, nee dus!
 

Posted Mon 03 Aug 09 @ 11:03 am
Je kunt ook even lezen. In mijn eerste reactie hierboven, staat dat je een 4.1 geluidskaart of beter dient te hebben. Deze ziten tegenwoordig bijna standaard in iedere pc. Of je koopt er een voor 20 euro. 2 Geluidskaarten is een drama verschillende kaarten hebben verschillende drivers en latency, waardoor het nooit goed (gaat) werken. Bespaar je dus de moeite en zorg dat je een 4.1 of 5.1 geluidskaart hebt of krijgt.

De restrictie bij het voorafluisteren met de console versie is dat je de knop ingedrukt dient te houden tijdens het voorafluisteren. Als je dat vervelend vind, dan dien je te upgraden naar de pro versie.
Ewout
 

Posted Wed 05 Aug 09 @ 2:33 pm


(Old topics and forums are automatically closed)