Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: betaling voor ugrade naar virtualdj pro

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Op 27 juli heb ik een betaling gedaan via internet bankieren dus naar de abn -amro in amsterdam voor de upgrade maar er gebeurt weinig ook de respons van de helpdesk van atomix is ontzettend traag en onvolledig je zou zeggen in deze tijd met electronisch betaalverkeer en e-mail moet het toch zo geregeld zijn maar er gebeurt weinig heeft iemand een tip om ze aan de gang te krijgen of moet ik mn geld maar gewoon terug halen ?
gr fred
 

Posted Thu 30 Jul 09 @ 3:45 am
vandaag de codes voor de upgrade ontvangen heeft dus bijna 3 dagen geduurd ondanks dat ik blij ben dat het in orde is gekomen vind ik het toch wel lang duren in amerika is men gewend om alles met creditcard te betalen (daarom hebben we nu ook crisis) maar ik doe het gewoon liever met telebankieren en dit stukje betaalverkeer vind ik niet op en top geregeld verder geen gezeur ik ga de software gebruiken
gr fred
 

Posted Thu 30 Jul 09 @ 12:11 pm
Telebankieren naar een bank in het buitenland duurt altijd een aantal dagen. Ik koop regelmatig in Duitsland en als ik het geld via de bank overmaak (credit card gaat maar tot 2000 euro) dan duurt het zeker 3 tot 4 dagen voordat het geld overgemaakt is. Bij mijn aankopp van vdj met Credit card betaald en binnen 5 minuten had ik de mail met mijn serie nummer. Ik denk dus dat het niet zozeer aan vdj ligt, maar meer aan de banken die het geld hier en daar parkeren (en er zelf rente over vangen).
Ewout
ps, welkom als full version user
 

Posted Sat 01 Aug 09 @ 8:02 am


(Old topics and forums are automatically closed)