Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Serial nummer

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hoi mensen,
ik heb een nieuwe hercules dj console rmx gekocht met virtual dj erbij.
heb ik geinstaleert, maar nu ben ik me serial nummer kwijt.
weet iemand van jullie waar dat mischien staat?
want ik wil me serial nummer hier op deze kunnen invoeren.

mvg dave
 

Posted Thu 23 Jul 09 @ 12:31 pm
Serie nummer van de Hercules versie van VDJ staat op het cd hoesje van de cd die bij de console geleverd wordt.
Ewout
 

Posted Thu 23 Jul 09 @ 3:51 pm
damn, ik zeg tog ik ben die kwijtgeraakt.
staat die niet toevallig ergens tusse de bestanden ofzo ?
mvg
 

Posted Fri 24 Jul 09 @ 7:43 am
Beetje slordig, hè?
als je het hoesje van de CD van een spiksplinternieuwe Hercules al kwijtraakt nog vóór dat je je in het VDJ forum hebt geregistreerd.
Mvg
 

Posted Fri 24 Jul 09 @ 9:27 am
Deze staat niet tussen de bestanden, maar als je VDJ zelf al hebt geïnstalleerd kan je misschien ergens op je pc (in het register ofzo) toch de serail vinden die je hebt gebruikt. Best eens vragen aan iemand die verstand heeft van computers en anders een ticket aanmaken voor de support (misschien best zowel bij VDJ als bij Hercules zelf).
En als je zelfs je serial niet hebt kunne invullen bij het gebruik van VDJ, dan stel ik toch grote vraagtekens bij je ordentelijkheid.
 

Posted Fri 24 Jul 09 @ 5:34 pm
Het serie numemr staat inderdaad in het register, maar wel versleuteld, dus daar heb je niets aan. Als je je nog niet bij VDJ hebt geregistreerd, dan helpt het aanmaken van een ticket hier op de site niet. Je dient dan een ticket aan te maken op de Hercules website. Zij kunnen misschien je VDJ serienummer achterhalen aan het serienummer van je console.
Ewout
 

Posted Sun 26 Jul 09 @ 3:18 pm
hey ik heb sinds enkele weken virtual dj heb me ook een tijdje geleden geregistreerd met serial number nu wilde ik is kijken voor update's enzo nu kan ik niks downloaden van de site en vraagt steeds mijn serial number geef die dan in en men zegt steeds dat die al geregistreerd is ik heb alles origineel gekocht hoe kan ik dit oplossen
thx
 

Posted Mon 03 Aug 09 @ 11:22 am
een bericht sturen naar e-service HIER!
 

Posted Mon 03 Aug 09 @ 11:55 am
djnoutHome userMember since 2009
Ik ben nu enkele jaren dj maar ik heb vorig jaar virtual dj gekregen en dat werkte allemaal goed maar ik moest mijn pc re instaleren en alles was er dus af maar nu blijkt dat mijn moeder mijn doos heeft weggegooid en daar zat ook de serie nummer in dus nu is mijn vraag wat kan in nu het beste doen?
 

Posted Sat 28 Nov 09 @ 7:10 am
Het antwoord van Solarius staat boven je post.
Je bent niet alleen slordig........... (wie raakt er nu zijn seriaL kwijt?)
 

Posted Sat 28 Nov 09 @ 9:54 am
Hoi mensen,

Ik heb een Ion icue computer DJ-system gekocht en heb de bijgeleverde software wel kunnen installeren op mijn nieuwe computer met windows 7. Alleen als ik de dan de seriecode wil invullen geeft hij een foutcode 'protection errror %i' aan.
Wat nu? Ligt het aan windows 7 en draait dit DJ-stystem daar niet op?
 

Posted Sun 06 Dec 09 @ 2:55 pm
In de meeste gevallen duid dit op een illegale versie. contact Esupport via de link een paar posts hierboven
 

Posted Wed 09 Dec 09 @ 8:43 pm
Wat sommige mensen hier toch proberen te bereiken. Je gaat nooit een serial nummer krijgen van ons. Je koopt vdj bijna altijd via de website. Dan krijg je een mail van vdj met de factuur en de serial erbij. Dus voor mensen die vdj kopen, factuur afdrukken en goed bijhouden. Maar normaal gezien eenmaal je je geregistreerd hebt en de serial op de website hebt ingegeven, kan er niets misgaan.

Heb je dan toch een probleem moet je een bericht sturen naar E-Service waarin je claimt dat je je serial kwijt bent. Maar als je geen bewijzen hebt, zeggen die ook gewoon, pech gehad.

Ik kan het ook gemakkelijk gaan aanpakken en elke debiel die hier zit te zagen achter een serial gewoon van het forum flikkeren. We zijn nog zo goed om no license users veel info te geven en ze toe te laten tot het forum. Want dat kunnen we evengoed niet doen. We weten dat er veel illegaal gedownload wordt. Elke software fabrikant weet dat. Maar we zijn vriendelijk tegen iedereen. Dan vragen we ook voor een beetje respect en niet dat je om de 5 minuten post dat je hulp nodig hebt. Er staat echt zoveel info op de website, in de wiki en op mensen hun profiel. In user guide die in je map van VirtualDJ zit. Dus dan vraag ik me soms nog af waarom er zoveel mensen nog met vragen zitten. De mens is van nature lui, dus het zal daar wel aan liggen.

mvg

Solarius

 

Posted Thu 10 Dec 09 @ 9:18 am
djnoutHome userMember since 2009
Ik heb een vraagje want ik krijg een protecion code 8 en ik weet niet wat ik er mee moet.
wie weet wat ik moet doen?
 

Posted Sun 13 Dec 09 @ 5:04 am
Je hebt het stukje van Solarius hierboven niet gelezen? Je valt naadloos in de laatst beschreven categorie.....
Uit de Wiki (waar je dus niet voor in hoeft te loggen):

"I have a protection error when I launch the software.

Please write to us including your serial number, the exact error message, and how it happened."


"Us" is dus de supportdesk/E-service.
 

Posted Sun 13 Dec 09 @ 10:24 am
djnout wrote :
Ik heb een vraagje want ik krijg een protecion code 8 en ik weet niet wat ik er mee moet.
wie weet wat ik moet doen?


ik weet wat je moet , je computer uit het raam gooien en een puzzel gaan kopen.
als je niet wilt betalen voor vdj moet je lekker wegblijven.
 

Posted Wed 30 Dec 09 @ 11:14 am
LOL !

En hiermee sluiten we dit topic af.

mvg
 

Posted Wed 30 Dec 09 @ 8:35 pm


(Old topics and forums are automatically closed)