Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: protection error 8

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hallo beste virual dj gebruikers,

Ik heb sinds gisteren de virtual dj 6. Ik dacht een upgrade van 5 die me heel goed beviel naar 6 is handig extra functies enzo. Alleen als ik ook maar een nummer afspeel met virtual dj 6 dan sluit hij zichzelf binnen een minuut af en geeft de fout melding protection error 8. wat kan hier tegen doen? Met virtual dj 5 heb ik nooit problemen gehad

mvg een nieuwe gebruiker
 

Posted Sun 19 Jul 09 @ 2:46 am
Als je de demo of de pro versie zou gebruiken heb je er geen last van. Als je de software gebruikt (Zoals je zelf aangeeft) koop de software dan ook gewoon.
Ewout
 

Posted Sun 19 Jul 09 @ 3:19 pm
ik gebruik de demo versie. En heb deze fout melding
 

Posted Tue 21 Jul 09 @ 7:04 am
Waarschijnlijk heb je dan eerder een minder legale versie van VDJ op je pc gehad?
Ewout
 

Posted Tue 21 Jul 09 @ 12:19 pm
dat klopt die was van een vriend die hem wel had gekocht en ik mocht hem uitproberen. Maar dan is het wel duidelijk waar die foutmelding vandaan komt
 

Posted Wed 22 Jul 09 @ 5:10 am
en alleen windows opnieuw installeren helpt
 

Posted Wed 22 Jul 09 @ 12:49 pm
oke thanks
 

Posted Wed 22 Jul 09 @ 2:50 pm
@Superstorm

Virtual DJ checkt je account online. Als je gewoon virtual dj opnieuw installeer en je schakelt je netwerk kaart uit dan kan je de demo gewoon weer gebruiken.

Of je zet gewoon in virtual dj de optie naar update zoeken uit.

Voor alle andere gebruikers. Mocht je er plezier van hebben. Doe het dan legaal!
 

Posted Wed 13 Jan 10 @ 3:17 pm
freddy_prive wrote :
Voor alle andere gebruikers. Mocht je er plezier van hebben. Doe het dan legaal!

Ja, ach.......

VDJ registreert online, meer niet. Het verlopen van de demoversie wordt bijgehouden in de registry, vandaar de oplossing "Windows opnieuw installeren". Als je errug handig bent kun je de registry uitpluizen en hopen dat je de verwijzing kunt verwijderen. Reken er niet op.
Uischakelen van de optie "zoeken naar updates" haalt daar ook niets in uit. Die doet alleen wat het zegt. Installeren doet'ie niet vanzelf.

Als jij zegt dat je opnieuw kunt installeren zonder herinstallatie van Windows, zet ik dikke vraagtekens bij de herkomst van je "demo".....

 

Posted Wed 13 Jan 10 @ 5:49 pm
freddy_prive wrote :
@Superstorm


Voor alle andere gebruikers. Mocht je er plezier van hebben. Doe het dan legaal!


pffffff,, zegt de no licence user...........................
 

Posted Fri 15 Jan 10 @ 5:29 am


(Old topics and forums are automatically closed)