Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: VDJ onthoudt favorieten niet in MAC versie

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Sys: macbookpro, OSX10.4
VDJ mac

In het speciale mac forum heb ik deze vraag ook gesteld en het antwoord was verhelderen, maar werkt helaas niet.
Mijn kennis van de Engelse taal maakt het helaas niet mogelijk om mijn probleem zo helder en eenduidelig voor te leggen dat ik wat kan met de gegeven antwoorden.
Wellicht zijn er Nederlandstalige mac users die me een stukje beter op weg kunnen helpen?

probleem: virtual dj onthoudt de opgeven favorieten mappen niet, de search voor in de database evenmin.

Dat is best onhandig, op klus aangekomen moet ik dus steeds mijn favorieten aangeven en de toevoegen aan de search db.
Geen probleem om te doen als je tijd genoeg hebt....maar die tijd ontbreekt nog wel eens.
Omdat het maar niet wil lukken zoek ik nu maar in Finder en dan de file in een deck spelen.
Het snel zoeken en laden van files is nu echter juist waarom ik VDJ zo kan waarderen.

De folder staat ingesteld op lezen en schrijven, voor alle gebruikers, de muziekfolders ook.
Dat zou volgens de kenners er in moete resulteren dat ik bij het nogmaals opstarten de favorieten lijst weer te zien krijg zoals ik heb opgegeven, helaas.....niet!

Wie heeft het verlossende antwoord?
 

Posted Sun 12 Jul 09 @ 4:31 pm
Met de installatie van nieuwste release is het niet weergeven van de favorieten opgelost!
Onderwerp ingehaald door de tand des tijds zeg maar :-)
 

Posted Tue 14 Jul 09 @ 1:44 am


(Old topics and forums are automatically closed)