Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Vastloper op 2 feestjes

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

DjgreetPRO InfinityMember since 2005
Hoi,

Heb nu de laatste nieuwe updeet van virtual dj al een poos.
Nu heb ik die 6.01 op 2 feestjes gebruikt na een poos te spelen en ik bvb. een nummertje wil intypen veroek nummertje blokeren alle funties muziek blijft wel spelen na ongeveer 30 seconden werkt alles weer vizueel maar als ik weer een nummertje wil ingeven in de virtual dj browser heb ik weer het zelfde probleem.
Enige manier omdat op te lossen is herstarten van de laptop gisteren heb ik dit 2 keer voor gehad en de week er voor 3 keer.
Vorige week draai ik met denon dhs-5500 en gisteren met de herculles dj console remix.
Heeft imenad een idee ?



groetjes Dimi
 

Posted Sun 05 Jul 09 @ 5:12 am
merk je grote stijgingen op in het cpu ?

Dit kan altijd problemen geven. Zie dat je draadloos internet uitzet en misschien ook je anti-virus programma. En misschien je performance slider meer naar links zetten, zodat er minder belasting is.

 

Posted Sun 05 Jul 09 @ 7:12 am
Klinkt een beetje als de reeds bekende search bug. Zoek even op het Engelstalige forum, er zijn een paar workarounds voor. Uit mijn hoofd een clean uitvoeren van je database en files met vreemde tekens renamen.
Ewout
 

Posted Sun 05 Jul 09 @ 11:12 am
DjgreetPRO InfinityMember since 2005
staat geen virus scanner op
pc is krachtig genoeg om zelfs video's te mixen.
is een probleem dat gekomen is sinds virtual dj 6.01
al bedankt voor de support superstorm em solarius
 

Posted Sun 05 Jul 09 @ 1:17 pm
Superstom wrote :
Klinkt een beetje als de reeds bekende search bug. Zoek even op het Engelstalige forum, er zijn een paar workarounds voor. Uit mijn hoofd een clean uitvoeren van je database en files met vreemde tekens renamen.
Ewout


+1
 

Posted Sun 05 Jul 09 @ 1:42 pm
Djgreet wrote :
bedankt superstorm


..grappig.........

 

Posted Sun 05 Jul 09 @ 11:09 pm
DjgreetPRO InfinityMember since 2005
probleem is op het engels forum is er geen oplossing voor handen.
weet niet goed wat ik moet doen nu
 

Posted Mon 06 Jul 09 @ 11:29 am
DjgreetPRO InfinityMember since 2005
is hier al meer nieuws over ?
op het engelstalig forum is er ook niet veel nieuws over.

greetz
dimi
 

Posted Sat 10 Oct 09 @ 11:39 am
Vanaf versie 6 luistert alles veel nauwkeuriger. Ik heb hier in andere posts al commentaar over gegeven.
Je kan niet meer razendsnel met je muis over het scherm "vegen" - je moet héél pietje-precies op de juiste plaats clicken en indien nodig text invoeren.
Ik heb ook wel eens last van de z.g. "search-bug", maar heb toch steeds het gevoel dat het aan mijzelf ligt!
D.w.z. dat ik onder té veel stress, met té veel haast een verzoeknummertje intik. Dan stopt ook wel eens de muziek geheel.
Dus wat doe je dan een volgende keer?
Juist.
Diep ademhalen en rustig, geconcentreerd, op de juiste plaats intikken.
Veel draaiplezier.
Mvg
 

Posted Sun 11 Oct 09 @ 9:03 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Wat heb je eigenlijk nog meer op je laptop staan.
Uit ervaring weet ik dat de boel regelmatig kan vastlopen wanneer er teveel meedraait op de achtergrond. Dan moet je denken aan software als Office, virusscanners, brandprogramma's etc.

Nu ik met een "kale" laptop werk, met alleen Vista en Virtual DJ, is het probleem opgelost.
 

Posted Sun 11 Oct 09 @ 2:36 pm
William, je hebt een spiksplinternieuwe Acer met Dual Core 2 én 4 giga's RAM.
Vóór dat dáár wat vastloopt moet er wel heel wat verkeer over de A7!

Als het bij ons rustig is, VDJ draait op auto-piloot en ik verveel me, dan speel ik kaarten op m'n laptop, of we kijken foto's en laten die aan stamgasten zien, ik laadt nieuwe songs op, etc.
Waarvoor heb je anders Dual Core?
Met de laptops van tegenwoordig, met een CPU zoals bovenstaand, hoef je echt niet meer "kaal" te werken.
In jouw geval, met je "miljoen" video clips, is het waarschijnlijk wel zo handig, maar ik denk niet écht nodig.

Mvg
Bob
 

Posted Sun 11 Oct 09 @ 5:20 pm
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Hoi Bob,

Ik houd liever "wat over".....
(en wil mezelf af en toe kietelen)
 

Posted Mon 12 Oct 09 @ 2:10 pm
DjgreetPRO InfinityMember since 2005
Beste Bob,

Is dat echt de reden ?
wist ik niet


greetz
dimi
 

Posted Tue 13 Oct 09 @ 11:20 am
Hoi, Vanaf VirtualDJ 6 heb ik alleen nog maar vastlopers en videoclips doen het opeens niet meer, rara hoe kan dit. Oplossing terug naar 5.2
 

Posted Wed 04 Nov 09 @ 3:08 pm
DjgreetPRO InfinityMember since 2005
Hi,


Saturday I testing the Virtual Dj 6.03.
I play from 20 pm tot 4 am.
I play with Dn-hs5500, Windows 7, Vdj 6.03
Everything was smooth no problems, no search bug.
It was a great night spinning with Vdj 6.03
Thx for up greeting virtual dj 6.02
Thx to the programmers en the staff from Atomix

Greetings from
Dimitri
 

Posted Sun 15 Nov 09 @ 9:13 am
Misschien hier nog een nota op. Ik heb ooit 1x gehad dat het programma voor een tiental seconden bevroor. Ik laadde toen net een track in die blijkbaar niet in MP3 stond (weet niet juist meer welk formaat wel). Blijkbaar moest VDJ toen een aparte codec inladen en dat zorgde voor de korte freeze. Gelukkig was er geen pauze in de muziek. :)
 

Posted Sun 15 Nov 09 @ 1:28 pm


(Old topics and forums are automatically closed)