Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Serial Virtual DJ

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

stefanvsControlleristMember since 2009
Hallo
ik zit met het volgende probleem ik heb deze week een tweedehandse hercules MKII dj console gekocht op ebay
alles werkt prima maar ik wil mij op dit forum aanmelden met mijn serial maar dit blijkt niet te lukken als ik de serial invul
bij modify my profile dan geeft hij de volgende fout "This serial is already registered " hoe kan ik dit veranderen?

alvast bedankt
 

Posted Thu 25 Jun 09 @ 2:34 pm
Dan dient degene die jou de console heeft verkocht een ticket aan te maken via e-service, dat hij zijn licentie overdraagt naar jou. Je kunt ook proberen bij Hercules een nieuwe serial aan te vragen.
Ewout
 

Posted Thu 25 Jun 09 @ 2:52 pm
stefvvPRO InfinityMember since 2006
Ewout,

Ik heb hierrond ook een vraagje, ik heb mijn ouder mk2 console verkocht aan een buurjongen die ook wil gaan mixen, nu heb ik een ticket aangemaakt met deze vermelding dat ik mijn mk2 verkocht heb, en op welke manier ik dit moest overdragen naar die jongen toe, als antwoord krijg ik dat dit niet mogelijk is, doe ik hier ergens iets verkeerd dan?
antwoord van vdj ; Software can only be registered one time on this site.
Licenses are non transferrable.


mvg
 

Posted Mon 29 Jun 09 @ 10:41 am
Dan lijkt het er op dat ze dat aangepast hebben. Het enige dat je dan kan doen is een ticket aanmaken op de Hercules website met de vraag of ze een nieuwe serial kunnen geven. Andere optie is de pro versie aan te schaffen of een nieuwe console ipv een twede hands.
Ewout
 

Posted Mon 29 Jun 09 @ 1:34 pm


(Old topics and forums are automatically closed)