Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: hercules mk2 werkt niet

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

vihuiHome userMember since 2009
Hallo,

Mijn Hercules mk2 heb ik op mijn vista gezet. Nu wil ik met mijn Virtual DJ in combinatie men mijn mk2 mixen maar ki kan niet met mijn console mixen... Ik hoor wel de muziek er soms doorheen maar ook niet altijd. :(

Wie zou mij kunnen helpen? :O
 

Posted Wed 17 Jun 09 @ 11:27 am
Vul even het serienummer van je Hercules versie van VDJ in in je profiel, dan kan iedereen zien dat je een console hebt.
Geef even wat duidelijker aan wat je probleem is en wat er nu niet werkt of niet lukt. En wat je reeds geprobeerd hebt. Zo kunnen we sneller achterhalen waar de schoen wringt.
Zorg er ook voor dat je de laatste drivers van Hercules hebt (zie ook sticky post).
Ewout
 

Posted Wed 17 Jun 09 @ 3:37 pm
vihuiHome userMember since 2009
ben ik weer,
mijn probleem is ongeveer het zelfde als: http://www.virtualdj.com/forums/109822/Dutch_Forum/hercules_dj_reageert_niet_meer.html
maar ik heb vdj 5 en heb al mijn drivers ge reinstalt maar t werkt nog niet echt...

met mijn serial:
ik heb een serial voor vdj 5 maar die klopt niet als ik die invul...
dit is mijn serial:

************** (verboden je serial nummer uit te wisselen !) als je een probleem hebt met je serial, stuur dan een bericht naar e-service.

bvd

(post edited by Solarius - Dutch Moderator - )
 

Posted Thu 18 Jun 09 @ 12:24 am
vihuiHome userMember since 2009
ow ja en als ik mijn console inplug dan krijg ik wat van de updater en dan zegt hij:
Koppen de USB-kabel achterop het Hercules DJ-apparaat los en sluit deze kabel opnieuw aan.

als ik dat gedaan heb gebeurt er verder niks en blijft het schermpje staan... en hij werkt nog steeds niet :@
 

Posted Thu 18 Jun 09 @ 8:37 am
vihuiHome userMember since 2009
niemand die dit kan oplossen? :S
 

Posted Thu 18 Jun 09 @ 1:22 pm
vihuiHome userMember since 2009
jammer :(
 

Posted Fri 19 Jun 09 @ 11:46 am
Ik denk dat het al een stuk beter gaat werken als je de bij de Hercules console geleverde versie zou gebruiken ;-)
Ewout
 

Posted Sun 21 Jun 09 @ 2:44 pm
vihuiHome userMember since 2009
oke,
maar ik ben de cd kwijt :$
overal gezocht maar nergens gevonden...
 

Posted Tue 23 Jun 09 @ 1:29 pm


(Old topics and forums are automatically closed)