Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: vdj in windows 7

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

dj-scyHome userMember since 2008
hey
ik ben al een tijdje een gebruiker van(een legale) virtual dj en ik ben er zeer tevreden van.
Nu zit ik met een klein probke.
ik heb nu windows 7 als os en daar zijn nog niet te veel drivers voor maar daarom niet te min is het een redelijk stabiel os.
nu draait mijn programma van virtual dj wel op windows 7 maar de console natuurlijk niet.
ik heb er de laatste driver eral op gestoken maar het werkt nog niet.
dus als er iemand ook met windows 7 zit en daar al een oplossing heeft laat me da eens weten aub.
ja anders zit er niet anders op dan terug te keren naar xp of vista.
 

Posted Tue 16 Jun 09 @ 10:58 am
Het lijkt me best om terug te gaan naar vista (of xp, afhankelijk wat je zelf wilt) en wachten tot Microsoft Wndows 7 in de winkel legt, want automatisch zullen dan heel wat bedrijven nieuwe drivers uitbrengen (en als ik mij niet vergis was er ook ergens een functie of een of ander waardoor je oudere drivers toch kon gebruiken, een beetje zoals bij mac het geval is).
Je kan natuurlijk ook kiezen voor een dual-boot opstelling (zowel windows 7 als vista naast elkaar, en dan onder vista (of xp) draaien en onder windows 7 de rest) of je kan proberen te werken met een virtueel machine (nog niet uitgeprobeerd, maar denk wel dat het moet gaan).
Let bij dat laatste wel op dat al je wijzigingen verloren gaan als je de virtuele machine aflsuit, dus nummers scannen e.d. ook.
 

Posted Tue 16 Jun 09 @ 3:24 pm
dj-scyHome userMember since 2008
oke zal eens zoekenn naar die functie zoeken om oude drivers op windows 7 te laten draaien.
als het dan nie lukt zal ik dan terug gaan naar vista of xp gaan.
virtual dj kan ik niet missen.
bedankt voor de reactie
 

Posted Wed 17 Jun 09 @ 12:43 am
BarsikHome userMember since 2009
ja laat iets weten hé.
heb net een nieuwe pc besteld op dewelke ik de RC1 van Windows 7 zal installeren.
Ik hoop dat VDJ 5 met de Hercules RMX werken.
 

Posted Wed 17 Jun 09 @ 8:25 am
djsdbHome userMember since 2008


ik hoop het ook
 

Posted Fri 18 Sep 09 @ 10:04 am
dj-scyHome userMember since 2008


ja hoor het werkt
 

Posted Tue 22 Sep 09 @ 2:50 am
er zijn nieuwe drivers te halen voor diverse hercules producten die ook windows 7 ondersteunen.
misschien moet je het daarmee eens proberen,
ik gebruik windows 7 x64 in combinatie met een ns7 en dat gaat goed met vista drivers
 

Posted Wed 23 Sep 09 @ 4:34 am
widruPRO InfinityMember since 2006
Bij mij werkt de laatste driver package voor de Hercules RMX (2009_HDJS_3 package) niet onder Windows 7.
Gisteren een hele avond met de support van Hercules aan de lijn gehangen, drivers (de)installeren, speciale procedures doorlopen, enz, maar niets hielp.
Het probleem zou hem in de firmware van de RMX liggen, maar die kan niet worden upgedated voor mijn systeem de drivers wil aanvaarden.
Er zouden binnenkort nieuwe drivers uitkomen, maar tot op heden geen datum bekend.
Weet iemand hier iets meer over ?
 

Posted Tue 27 Oct 09 @ 9:22 am
Voor mij is juist het zelfde de drivers werken niet onder windowns 7 ik heb een Portable Dj mix controller. Want ik vind fijn speelgoed en wil dit laten werken op elke windonws dat je kan aansluiten. Want is zo een goed ding wil dat blijven houden als speelgoed op computer/ Maar ik zoek nog ander dingen die je kan gebruiken zoals dat machine die dj kix controller
 

Posted Thu 29 Oct 09 @ 3:10 am
DjgreetPRO InfinityMember since 2005
Heb gisteren windows 7 op mijn laptop gezet.
Heb virtual dj trug moeten er installeren.
Ben het nu thuis aan testen en mijn openbare test is op een party 14 november.
Hoop ook geen last te hebben van die searchbug als ik die weer heb gaat virtual dj er af.

Nu op het eerste zicht is er niet veel verschil.
Heb dan ook nog niet echt gemixt alleen een playlist afgespeeld in native mode met dn-hs5500 en af en toe een zoek opdracht doen voor te testen op de searchbug.

Maar ik post zeker mijn bevindingen
groetjes
dimi
 

Posted Sat 31 Oct 09 @ 10:20 am
matti98PRO InfinityMember since 2008
ik ga binnenkort ook een nieuwe laptop kopen en daar zit ik ook een beetje mee
anders moet je efe kijke voor traktor mischien heeft die er wel een voor windows 7
 

Posted Sun 01 Nov 09 @ 12:32 pm


(Old topics and forums are automatically closed)