Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: virtualDJ DJC Steel

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hoi allemaal, ik heb een vraag heb vandaag de dj control steel gekocht met leuk prijsje van 248 euries,
nu een probleem ik heb een oerlelijke skin de standaard ...:( bij m n vorige dj control mp3 had ik er een conf optie bij en bij deze niet.. en mijn vraag is hoe krijg ik een andere skin?

met vriendelijke groet maclobster
 

Posted Wed 13 May 09 @ 6:40 am
je kan de skin niet veranderen bij de limited edition van VDJ
 

Posted Thu 14 May 09 @ 9:31 am
ga je niet menen? 248 euro voelt wel afzetterij dit hoor, kan ook niet vinden dat er info bij zit dat je dit tegen komt als je dit koopt, voelt zeer verkeerd dit omg
 

Posted Thu 14 May 09 @ 9:59 am
pepeisPRO InfinityMember since 2005
maclobster wrote :
... kan ook niet vinden dat er info bij zit dat je dit tegen komt als je dit koopt ...

Vind je dan ergens dat het wel kon ?

Bij een auto staat er ook niet in het boekje dat hij niet kan vliegen... maar dan ga je toch niet klagen dat je de lucht niet in kan.

 

Posted Thu 14 May 09 @ 10:13 am
Zoals al vaker gezegd beste mensen. Je betaalt voor de controller niet voor de software. Je krijgt er een limited edition bij, limited betekend: minder opties dan de pro versie.
 

Posted Thu 14 May 09 @ 11:30 am
Hallo, ik hoop dat een van de moderators mijn vraag kan beantwoorden. Ik heb de 20 day trial van mijn VDJ DJC versie (dat bij de aanschaf van de hercules control steel bij werd geleverd) geactiveerd. Ik moet zeggen: het beval mij erg goed. Derhalve wil ik de pro versie gaan aanschaffen. Echter ik lees in de forums dat niet alle functies van de Hercules Control Stee met VDJ Pro versie 6 werken. Kunnen jullie dat bevestigen? Het mooie VDJ 5.2 DJC in combinatie met de Hercules Control Steel is, dat alle functies werken. Ik moet zeggen dat de pro versie 6 veel mooier uitziet en volgens mij zijn er ook nwe features bijgekomen.

Bedankt alvast voor de reactie

groetjes,

DJ Ricky D.
 

Posted Fri 30 Oct 09 @ 7:38 am


(Old topics and forums are automatically closed)