Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Virtual DJ 6

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

wilbergPRO InfinityMember since 2009
Via allerlei veilingsites (o.a. www.marktplaats.nl) wordt volop versie 6 aangeboden. Uiteraard zijn dit géén originele versies, gezien de bedragen die je ervoor betaald.
Interessant is echter wel dat de nieuwe versies reeds in omloop zijn.

Misschien heb ik het ergens gemist, maar wanneer mogen we een legale versie 6 verwachten ?
Ik neem aan dat ik mijn pas aangeschafte versie dan "gratis" kan upgraden ?!!
 

Posted Sun 10 May 09 @ 6:09 am
Dat is versie 5 met een andere skin. Complete oplichterij dus. :)
 

Posted Sun 10 May 09 @ 6:45 am
In een ander topic (moest je even gezocht hebben zou je dit al gelezen hebben) is er reeds gezegd dat normaal gezien in 2009 de versie 6 uitkomt, maar een precieze datum kan niet worden gegeven.
En ik zou pas een versie 6 kopen als er hier op het forum een topic wordt gemaakt, waarin wordt vermeld dat de nieuwe versie gereleased is.
 

Posted Sun 10 May 09 @ 7:04 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Het aanschaffen van een versie 6 zou ik sowieso pas doen, wanner er op het forum melding is van gemaakt.
 

Posted Sun 10 May 09 @ 7:32 am
Het aanbieden van VDJ is altijd illegaal. De licentie die je aanschaft is een persoonlijke licentie die niet verhandelbaar is. Dus je mag jouw licentie niet aan iemand anders overdragen / verkopen. Dus als je een versie aangeboden ziet worden bijvoorbeeld op marktplaats, dan graag even een ticket aanmaken via e-service, met hierin een link naar de betreffende pagina. Ik heb dat al een aantal keren gedaan en de advertentie is dan meestal snel verdwenen ;-)

Het is reeds door het team aangegeven dat versie 6 eraan komt. Deze komt beschikbaar als deze klaar is: Dus afgemaakt, getest en alle gevonden bugs en problemen opgelost. Wanneer dit klaar is is moeilijk te voorspellen, dat hangt ervan a hoeveel bugs er gevonden worden en hoe moeilijk deze zijn op te lossen. Afwachten dus, maar ik kan alvast verklapen dat het de moeite waard is...

Of de update gratis is is ook nog niet bekend. Alle vorige versies waren gratis voor pro users, maar of deze het ok is is afwachten. Bij vele andere software leveranciers (ook dj software) moet je betalen voor iedere hele release, dus bijvoorbeeld van 5.x naar 6.0. Of het hier ook zo is is afwachten.
Ewout
 

Posted Sun 10 May 09 @ 9:56 am
DjgreetPRO InfinityMember since 2005
heb ik geen problemen mee om te betalen.
greetz
dimi
 

Posted Sun 10 May 09 @ 12:38 pm
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Snap ik.
Echter wel balen wanneer je net één week in bezit bent van de Pro versie en daar 311 EURO voor hebt neergelegd.
 

Posted Sun 10 May 09 @ 12:44 pm
wilberg wrote :
Snap ik.
Echter wel balen.................


Dat snap ik ook.
Echter, ik denk niet dat het zo'n vaart zal lopen met
a) dat de 6 versie zo vlug uitkomt
en b) dat ze je er voor zullen laten betalen.

Mocht dat wél zo zijn, zou ik een e-ticket aanmaken met de aankoopdatum van je pro-5 versie.
Tot het zover is, afwachten en theedrinken c.q. VDJ 5 onder de knie krijgen!


 

Posted Sun 10 May 09 @ 2:23 pm
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Hahahahahahaha.....

Inderdaad..... versie 5 onder de knie krijgen kost me al genoeg energie.
Wat loop ik nou te zeuren over een nieuwe versie, want dan kan ik weer opnieuw beginnen.
Wacht dus maar met versie 6 !!!!
 

Posted Mon 11 May 09 @ 5:00 am
van mij mag versie 6 dan wel al komen, hopelijk krijgen we dan een ietwat betere scratch sound
 

Posted Mon 11 May 09 @ 9:46 am
rudiejPRO InfinityMember since 2007
ik heb net versie 5.2.1 aangeschaft, en ik kon niet anders vinden
dat als er een nieuwe versie beschikbaar kwam, ik deze ook
gewoon zonder te betalen kon downloaden
 

Posted Wed 13 May 09 @ 11:23 am
Ja, het is sterk aan te nemen dat het upgraden naar 6 gratis is voor pro-users.
Ewout houdt echter graag een slag om z'n arm voor het geval dát.
Tenzij hij iets weet wat wij niet weten.......................
 

Posted Wed 13 May 09 @ 12:08 pm
Tsja zoals eerder gemeld, het kan zijn dat de update gratis is het kan ook niet zo zijn. Zie het alsof je een auto koopt. Je koopt de versie die op dat moment in de showroom staat. Als er de week erna een nieuw model uitkomt, kan je je "oude" model ook niet inruilen voor de nieuwe.
Ewout
 

Posted Wed 13 May 09 @ 12:09 pm
Versie 6 is nu uit, maar ik heb eens op internet zitten surfen voor een gratis versie (niet dat ik deze ga downloaden). Download ze niet want bijna allemaal zitten ze vol met VIRUSSEN, SPAM en andere troep. Koop gewoon het programmatje hier, dat is goedkoper dan een nieuwe computer.

Gr.
Kevin
 

Posted Thu 04 Jun 09 @ 8:07 am
MarQuoHome userMember since 2006
Heb VDJ 6 Limited Edition, is er via de site van VDJ geen gratis upgrade naar VDJ 6 Pro?
Aangezien je al genoeg geld neerlegt voor een controller...
 

Posted Thu 08 Jul 10 @ 1:19 pm
Een upgrade van LE naar Pro is nooit gratis!

(anders zou iedereen voor 100 € een playmobile met limited edition kopen en daarna gezellig gratis upgraden naar pro................. kom nou!)
 

Posted Thu 08 Jul 10 @ 9:30 pm
MarQuo,

Ik wil dat nog wel uitleggen:
Om de autovergelijkingen nog maar even in stand te houden: Dat is als een tank benzine kopen en verwachten dat je de auto erbij krijgt.......

Je hebt de controller gekocht. Punt. Die wordt NIET gemaakt door Atomix / Virtual DJ. Om te kunnen werken met dat ding heb je ook software nodig. Daarom heeft de fabrikant van de console gevraagd of softwareleveranciers kunnen bijspringen. VDJ is daarin meegegaan en je hebt daarvoor een lichtere uitvoering kado gekregen. Je komt daarom dus echt niet weg met een gratis update.
Wel leuk geprobeerd ;)
 

Posted Fri 09 Jul 10 @ 4:35 am
als je een joystick koopt verwacht je toch ook niet dat je er oneindig gratis spellen bij krijgt
 

Posted Fri 09 Jul 10 @ 8:50 am


(Old topics and forums are automatically closed)