Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Hulp gevraagd bij het opnemen

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hey jongens

Ik ben heel hard geïnteresseerd in het aankopen van virtual dj maar toen ik net de record functie uitteste in mijn trial versie had ik wel een probleempje.
Als mijn decks spinnen en ik wil dus recorden krijg ik een error waarin staat 'waiting to start'.

Nu, ik heb al wat topics doorgaan en meeste zeggen dan van 'lame_enc.dll'
Die heb ik gedownload en erbij gezet (stond er eerst ook al bij maar heb hem maar is proberen te vervangen) en het werkt nog steeds niet ?

Met vriendelijke groet
 

Posted Wed 08 Apr 09 @ 5:32 am
Volgens mij staat je config om te recorden op 'auto-start', wat betekent dat vdj het geluid pas zal opnemen, indien er op PLAY wordt gedrukt. Als je dit niet wilt kan je deze functie uiteraard afzetten, maar dan start hij wel direct met opnemen.

GreeTzZ
 

Posted Wed 08 Apr 09 @ 6:55 am
Maxwell Sanchez wrote :
.........en ik wil dus recorden krijg ik een error waarin staat 'waiting to start'.


Dat had ik ook, en dan ook nog: soms-wel-soms-niet. Hele MP3s volgeduwd met leuke mixjes en dan verdomde-ie het weer.
Wat bleek?
Als je de basis skin gebruikt krijg je dat: "waiting to start" en verder gebeurt er niets.
Je moet de volgende skin nemen die zegt, "VirtualDJ Full".
Je zal zien, zo lukt het. Let op het seconden tellertje!

Mvg

 

Posted Wed 08 Apr 09 @ 9:13 pm
DJ Skullknight wrote :
........ 'auto-start'........................kan je deze functie uiteraard afzetten, maar dan start hij wel direct met opnemen.
GreeTzZ


Ik vind het makkelijkste om eerst het begin van een play-list te maken, dan start je 'em met 'automix', dan ga je vlug naar record en drukt 'start'.
Dan vul je je play-list op je gemak aan en als je vindt dat je genoeg muziek hebt, laat je hem lekker doormixen op automix. Check wel dat je playlist manager niet op repeat staat. En zo gauw de muziek stopt, moet je de recording stopzetten anders loopt-ie door in blanco. Zo krijg je een leuk mixje voor je MP3/iPod of om een CDtje te branden.

Mvg
Bob
 

Posted Wed 08 Apr 09 @ 9:20 pm
Ik laat vdj vrijwel nooit automixen, doe mijn overgangen altijd zelf. En dan als ik zie dat ik bezig ben met mijn laatste liedje heb ik zeeën van tijd om naar record te gaan, te wachten tot er geen muziek is en dan inderdaad de record af te zetten.
 

Posted Thu 09 Apr 09 @ 2:11 am


(Old topics and forums are automatically closed)