Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Numark DMC2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

 

Posted Wed 01 Apr 09 @ 10:18 am
heeft niemand hierop een antwoord??
 

Posted Thu 02 Apr 09 @ 11:51 am
...
 

Posted Fri 03 Apr 09 @ 8:48 am
Numark DMC 2 is een DJ controller (zover ik dat kan zien - ik ga niet met zulke dingen om)
Het heeft behalve de naam weinig overeen met de CM 200 USB.

De Numark CM200 USB is een 5-kanaals mengpaneel. Dit is wel ietsdat ik gebruik. Dat mengpaneel - oftewel mixer - sluit je aan nĂ¡ je VDJ en controllers, en wordt gebruikt om verschillende geluidsbronnen (5 in dit geval, of dubbelop maakt 10) naar je versterker(s) te sturen.
Als je zeg maar 2 kanalen van je mengpaneel gebruikt voor VDJ, dan heb je er nog drie over voor b.v. een CD speler, of DVD of MP3, of wat je maar wilt. Je kunt ook liedjes die je op je USB memory stick hebt staan, in de USB ingang van het mengpaneel drukken en afspelen. Lijkt me handig als je in de haast/stress iets wel op USB hebt staan maar nog niet hebt overgedragen op VDJ. Je kunt ook een leuk mixje erop zetten en draaien als je zelf nog geen zin hebt of met iets anders bezig bent.
Een mengpaneel heeft sowieso het voordeel dat als je comp crasht, je kunt overbruggen met een andere geluidsbron, totdat je het probleem hebt opgelost.

Mvg
 

Posted Sat 04 Apr 09 @ 9:45 am
bedankt bob hofman. :)
het 5de kanaal kan je ook gebruiken voor microfoon ^^
me neeft is goede MC :P

Bedankt Bob Hofman voor je moeite.
MvG
 

Posted Sat 04 Apr 09 @ 11:46 am
Weet iemand ook het verschil tussen de software: Numark cue & Numark cue le?
(iemand die de dmc2 heeft)
 

Posted Sun 19 Apr 09 @ 6:50 am
numark cue le (limited edition) is hetzelfde als Virtualdj LE. Dus hetzelfde als wat je nu hebt.
 

Posted Sun 19 Apr 09 @ 11:02 am
OcimaHome userMember since 2007
Hallo Mensen ik heb ook een vraag maar dan over de Numark DXM01.

Ik Heb virtual Dj op de computer staan maar wil graag een mixer aansluiten. Als ik de Numark DXM01 aanlsuit via usb kan ik dan ermee mixen op virtual dj?? Zonder draaitafels.
 

Posted Sun 19 Apr 09 @ 2:25 pm
Ja, natuurlijk.
De draaitafels staan op je scherm.
Je moet het met de muis (en/of toetsenbord) doen.

Mvg
 

Posted Mon 20 Apr 09 @ 12:43 am


(Old topics and forums are automatically closed)