Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: SMS mogelijkheden

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo,

Ik ben me eens gaan verdiepen in het fenomeen SMS.
Omdat ik videoclip party´s draai door heel Nederland, leek het me ook wel iets om sms-jes op het grote scherm te vertonen.
Natuurlijk zijn er tal van mogelijkheden om via je telefoon en je laptop, dit binnen virtualdj te krijgen, maar daar gaat mijn vraag niet over.
Wel over het feit, hoe je er zelf ook iets aan kan verdienen.
Het enige wat ik nu eigenlijk wil is dat ik een nummer kan aanvragen en per sms b.v. 0,1 eurocent krijg.
Tot nu heb ik het idee dat het op die manier niet kan.
Je kan bij verschillende bedrijven een abbonement per maand afsluiten van b.v. 100 euro.
Men verstuurt dan een sms naar dat bedrijf die jouw een verkort nummer geeft.
Via internet moet het sms-je bij jouw komen. (Ik wil dus juist ZONDER tussenkomst van internet)

Je moet dan wel héél veel sms-jes krijgen wil je die 100 euro per maand eruit kunnen halen.
Dit is voor mij niet interessant, maar mocht het ook anders kunnen dan hoor ik het graag.

Vraag is dus hoe je er geld aan kan verdienen zonder dat je een vast bedrag per maand moet betalen als abbonement.
En ook als het even kan zonder tussenkomst van internet.
 

Posted Thu 26 Mar 09 @ 12:54 am
Weet niet direct of dit wel een onderwerp is voor op de site van vdj, aangezien dit programma er niets mee te maken heeft. Mijn advies: google, en eens navragen bij iedereen die je kent, mailtjes sturen naar gsm-operatoren en organisatoren van events waarbij dit mogelijk was, misschien dat deze je willen helpen?
 

Posted Thu 26 Mar 09 @ 1:11 am
Dj Skullknight,

Natuurlijk is dit een onderwerp wat hier gewoon thuishoort omdat sms op het scherm een onderdeel kan worden in de toekomst van virtualdj. Het heeft dus wel zeker met virualdj te maken.
Grote evenementen organisatoren kunnen makkelijk 100 euro per maand betalen om sms-sen winstgevend te maken.
Waar het mij om gaat is dat de kleine dj hier ook een voordeel aan kan hebben of dat hij dit alleen als een extra gratis service aan kan bieden.
Googlen kan ik ook maar het gaat mij juist om de mensen die hiermee ervaring hebben en daar juist iets over kunnen zeggen.

Toch bedankt voor je antwoord

 

Posted Thu 26 Mar 09 @ 1:57 am
Ik heb er zelf nog nooit van gehoord. Maar ik denk dat het wel kan. Maar idd, het moet nog winstgevend blijven hé. Maar ik denk dat miss via bluetooth er ook wel opties zijn of andere manieren ofzo.
 

Posted Thu 26 Mar 09 @ 9:15 am
Joop3mPRO InfinityMember since 2007
Hoi,

kijk ook eens op het forum bij SBDJ. Hij ontwikkelt een video effect, die bij de volgende update beschikt over de mogelijk om SMS te verzenden en te ontvangen...

gr,
Joop
 

Posted Sun 10 May 09 @ 4:24 pm
robbeyHome userMember since 2006
check anders even mollie.nl
 

Posted Mon 18 May 09 @ 3:51 pm


(Old topics and forums are automatically closed)