Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Een Goede DJ naam

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo, mijn naam is Daan en ben al een tijdje op zoek naar een goeie nickname als DJ.
Vele vrieden noemen me Daens maar dit lijkt mij een beetje te veel dialect.

Weet er iemand een leuk idee ?
Bedankt alvast.
 

Posted Sat 14 Mar 09 @ 7:50 am
Dat moet je zelf kiezen. Wij weten niets voer je achtergrond enzo en voor sommige DJ's is hun naam een verwijzing naar iets in hun omgeving ofzo. Mijn naam bijvoorbeeld is koen, maar als DJ ben ik DJ Ouistiti (dit is gewoon mijn dier dat ik heb als totem bij de scouts).
 

Posted Sun 15 Mar 09 @ 8:14 am
DJ Skullknight wrote :
:::::::::en voor sommige DJ's is hun naam een verwijzing naar iets in hun omgeving ofzo.


Waar verwijst dan "Schedelridder" (Skull-knight) naar?

Lol!
Mvg
 

Posted Sun 15 Mar 09 @ 5:50 pm
Das nog iets van vroeger, toen ik mij nog bezig hield met Yu-Gi-Oh kaarten, en van een van die kaarten was de naam Skull Knight. Maar nu ben ik dus DJ Ouistiti, alleen jammer dat ik dit (nog) niet kan aanpassen in mijn profiel, vind wel dat dit mogelijk moet gemaakt worden door het VDJ-team.

GreeTzZ
 

Posted Sun 15 Mar 09 @ 7:32 pm
DJ Skullknight wrote :
Das nog iets van vroeger, toen ik mij nog bezig hield met Yu-Gi-Oh kaarten, en van een van die kaarten was de naam Skull Knight. Maar nu ben ik dus DJ Ouistiti, alleen jammer dat ik dit (nog) niet kan aanpassen in mijn profiel, vind wel dat dit mogelijk moet gemaakt worden door het VDJ-team.

GreeTzZ

mischien als je een bericht aan het vdj team stuurt met de vraag of zij dit niet kunnen aanpassen naar een andere naam???? ik dacht dat dit moet lukken.....
Mvg Albert

 

Posted Mon 16 Mar 09 @ 3:51 am
Ik dacht dat ergens gelezen te hebben dat je VDJ-nick-name voor eeuwig en altijd bij je blijft.
 

Posted Mon 16 Mar 09 @ 4:09 am
Ik denk dat je dit niet kan aanpassen. Maar je kan het natuurlijk altijd eens vragen. Daar is niets mis mee.
 

Posted Mon 16 Mar 09 @ 5:05 am
Ik heb het eens gevraagd, en heb ook al antwoord:
We currently are unable to do this. We hope to have the problem resolved in the near future.

Dus hopen dat ze zo snel mogelijk een update van de site lanceren.
 

Posted Mon 16 Mar 09 @ 12:48 pm
Quote :
Dat moet je zelf kiezen. Wij weten niets voer je achtergrond enzo en voor sommige DJ's is hun naam een verwijzing naar iets in hun omgeving ofzo. Mijn naam bijvoorbeeld is koen, maar als DJ ben ik DJ Ouistiti (dit is gewoon mijn dier dat ik heb als totem bij de scouts).



==> OK bedankt
 

Posted Tue 17 Mar 09 @ 1:22 pm


(Old topics and forums are automatically closed)