Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: trail doet het niet

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik heb net de trail gedownload op mijn PC, nou doet hij het wel maar hij doet het maar 1 dag?
De trail van een vriend van mij is 20 dagen hoort dat of niet? Kan ik er nu maar 1 dag plezier van hebben
MVG Blob
 

Posted Thu 05 Mar 09 @ 4:33 am
Inderdaad deze hoort 20 dagen te werken, probeer is te herinstaleren nadat je de vorige trial verwijderd hebt.
Mvg Albert
 

Posted Thu 05 Mar 09 @ 6:01 am
heb ik al meerdere keren geprobeerd zelfs al opniew gedownload
 

Posted Thu 05 Mar 09 @ 8:16 am
wacht even af of er nog mensen zijn die u kunnen verder helpen,, ik zou nu niet weten wat je nog kan doen..
Mvg albert
 

Posted Thu 05 Mar 09 @ 8:45 am
kan iemand mij A.U.B. een reactie willen gevenwat ik kan doen misschien een ouder trail geven of zo iets want ik ben de verschillende programmas aan het vergelijken geen andere vdj programmas maar andere dj programma´s
 

Posted Sat 07 Mar 09 @ 4:48 am
Een trial hoort 20 te werken. Zoniet, dan zit er óf een fout bij VDJ óf jij doet iets verkeerd.
Aangezien niemand anders ooit dit probleem had ............. tja, dan wordt het moeilijk.
Misschien is jouw naam al een keer gebruikt en staat dat geregistreerd bij VDJ?
Misschien noemt iemand anders zich ook VDJ vriend?
Als je écht geen andere mogelijkheden ziet, moet je een z.g. "ticket" maken voor de support afdeling van VDJ.
Daartoe click je hierboven op support/help en dan wijst de weg zich vanzelf.
Mv

Bob
 

Posted Sat 07 Mar 09 @ 6:03 am
vdjvriend wrote :
kan iemand mij A.U.B. een reactie willen gevenwat ik kan doen misschien een ouder trail geven of zo iets want ik ben de verschillende programmas aan het vergelijken geen andere vdj programmas maar andere dj programma´s


wat je nog kan doen, maar dit is op eigen risico, dat is vdj verwijderen in het register van uw pc,, maar je moet daar zeer voorzichtig mee zijn,, als je vista gebruikt moet je links onder regedit intypen dan zou er bovenaan regedit komen te staan die open je, je zoekt naar software en daar zal je virtualdj zien staan, die verwijder je, ook in programfiles moet je alles wegdoen van virtualdj,, er mag niets meer in uw pc staan van vdj, maar nogmaals , zeer voorzichtig zijn . eenmaal alles verwijderd is probeer dan alsnog vdj te instaleren, als dit niet werkt, dan is er iets anders aan de hand,,,
Mvg Albert

 

Posted Sat 07 Mar 09 @ 8:20 am
bedankt bob voor je hulp maar de ik heb heb hem geinstaleerd en mij vriend ook
 

Posted Sat 07 Mar 09 @ 12:42 pm


(Old topics and forums are automatically closed)