Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: volume van geluid

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

mica4PRO InfinityMember since 2009
hoi iedereen,

heb een paar weken geleden een hercules rmx gekocht. nu hebben we deze console is geprobeerd op een installatie voor een fuif.
maar nu is het probleem: elk nummer da ik begin af te spelen veel te hard staat, moet constant als het nummer begint de gain toe draaien op de console en dan zoeken hoe hard het kan gaan.
hoe kan ik dit oplossen dat elk nummer op dezelfde geluidsterkte staat, dus dat ik gewoon kan afspelen zonder dat ik zwaar aan de gain moet werken.

groetjes
 

Posted Wed 25 Feb 09 @ 7:44 am
DjgreetPRO InfinityMember since 2005
bij configuratie - options en dan bij gain auto + remeber indrukken staat hij altijd juist.
 

Posted Wed 25 Feb 09 @ 11:09 am
mica4PRO InfinityMember since 2009
sorry maaar dit kan ik niet vinden, kan je me op weg helpen.
of komt dit omdat ik maar een limited edition heb
 

Posted Wed 25 Feb 09 @ 12:53 pm
Ja, dat is anders ja, in je config het tabblad met instellingen zoeken, dar staat een mogelijkheid om je gain voor beide spelers continu te sychroniseren, zet die op enabled, het eerste nummer de gain instellen op de waarde die je wilt, en elk volgend nummer zal direct na het laden die gain aannemen. Waarschijnlijk staat die functie op disabled nu.
 

Posted Wed 25 Feb 09 @ 2:03 pm
mica4PRO InfinityMember since 2009
ik ga morgen of overmorgen toch upgrade naar de pro versie, ik bekijk het dan nog eens, want nu vind ik dat niet bij instellingen.
 

Posted Wed 25 Feb 09 @ 2:43 pm
Autogain, op enable zetten, dan doet ie wat je wil.
 

Posted Thu 26 Feb 09 @ 10:35 am
DjgreetPRO InfinityMember since 2005
mica4 wrote :
ik ga morgen of overmorgen toch upgrade naar de pro versie, ik bekijk het dan nog eens, want nu vind ik dat niet bij instellingen.


aan die upgreed ga je veel plezier aan hebben
 

Posted Thu 26 Feb 09 @ 10:40 am


(Old topics and forums are automatically closed)