Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: problemen inlezen mp3 vdj

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

zinatraHome userMember since 2009
Hallo,

sinds kort een gebruiker van vdj in samenwerking met de hercules mkII.
Een aantal dagen gelden heb ik een aantal mp3 nummers gekregen via een bevriende dj, ik wil deze gebruiken in vdj maar nu geeft vdj de verkeerde info weer, het nummer is bv 7.30 min nu geeft vdj 45 min aan. ook de verdere info over het nummer klopt niet en bij gebruik van dit nummer loopt vdj vast.

Ik heb het nummer in winamp geladcen daar speelt hij goed met de juiste info, maar in wmp heb ik dezelfde ellende als in vdj.
Ik heb er niet zo heel veel verstand van maar zou kunnen liggen aan dat ik niet de juiste codec's geladen heb op mijn pc?

ik hoop dat iemand van jullie mij helpen kan.

thnx fons
 

Posted Fri 20 Feb 09 @ 6:21 am
Volgens mijn bescheiden mening hebben je codecs er weinig mee te maken.
Dit gebeurt als men een nummer via b.v. Limewire downloadt en dat niet geschikt is voor je pc/laptop.
Eigenlijk is het helemaal niet geschikt.
Het weigert op wmp al te spelen of wil een ingewikkelde weg via internet inslaan.
Dit soort nummers moet je meteen deleten en vergeten. Soms komt er n.l. een virus mee. Een goede anti-virus zoals Panda desinfecteert zo'n virus meteen, maar niet alle anti-virusprogramma's zijn even goed - en zeker niet als ze free zijn.
De regel is: eem mp3 die niet wil spelen, metéén de vuilnisbak in.

Mvg
 

Posted Fri 20 Feb 09 @ 6:47 am
zinatraHome userMember since 2009
misschien dat je gelijk hebt als het met limewire gedownd is, maar deze nummers zijn GEKOCHT via dancetunes. Ik heb ze te leen om de nummers te beluisten en mijn hercules te testen.

dus iemand anders nog een idee wat dat zou kunnen zijn?

ben er inmiddels al wel achter dat als ik de nummers laad het een 2tal minuten duurt voordat vdj ze geladen heeft, eerst geeft hij de foute info aan en na een 2tal minuten is de juiste info te zien, zo kan ik 3 a 4 nummers inladen voordat vdj weer vastloopt.
Dan vdj weer opnieuw starten en weer 3 a 4 nummers laden. zo heb ik mijn lijst doorgelopen. nu onthoudt vdj de info juist en is er niks meer aan de hand. en nogmaals dit zijn orginele gekochte nummers van dancetunes.

groeten van zin
 

Posted Fri 20 Feb 09 @ 8:25 am
Gekochte nummers van dancetunes of niet, elke mp3 zou gewoon normaal moeten kunnen inladen. Probleem is dat ik niet weet welke opties er zitten in de limited edition version van vdj. Het heeft misschien te maken met de max load. Die moet je op Always zetten. Als je dat kan veranderen in de limited edition version natuurlijk.

 

Posted Fri 20 Feb 09 @ 8:34 am
Ik ben ook een koper bij Dance tunes, nooit probemen gehad bij deze nummers, en ik heb er toch al zeker een 1100 vandaan. Kan het niet zijn dat het nummer is geinfecteerd bij je vriend op zijn computer? En dat ie nu bij jou moeilijk gaat doen.
 

Posted Fri 20 Feb 09 @ 2:41 pm
zinatraHome userMember since 2009
ik heb alles dubbel gescand maar niks gevonden.... maar het lukt nu opzich wel door elk nummer te laden totdat vdj er mee stopt dan opnieuw starten en dan weer een aantal laden, erg omslachting maar t lukt wel.

Denk ook dat t aan mijn pc ligt, de instellingen ofzo.....

dus als iemand nog suggesties heeft hoor ik t graag

thnx
 

Posted Fri 20 Feb 09 @ 6:56 pm


(Old topics and forums are automatically closed)