Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Vista 64 bit en VDJ

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Beste allemaal,

Dit weekend monteer ik mijn raket pc.

2*1 Tbyte HD
Quad core 3Ghz
8GB DDR2
En Vista 64 Bit.
Etc etc
Is er misschien een mogelijk probleem ? Of is VDJ aangepast aan alle versies want ik vind op het forum [64 bit] hier niets van terug.

Groeten Chris
 

Posted Fri 13 Feb 09 @ 10:36 am
Volgens mij is er geen probleem, voor zover ik weet bestaat er maar een versie van VDJ voor windows en dus zou ik het logisch vinden dat ze hierbij zowel 32-bit als 64-bit ondersteunen.
Moesten er problemen zijn, overstappen naar 32-bit eh, want snap eigenlijk niet goed wat extra voordeel je daaraan hebt.
 

Posted Fri 13 Feb 09 @ 12:44 pm
Het is goed om weten wanneer je antwoordt. Als je niets exact weet van 32 of 64 bits had ik graag een antwoordt van een kenner.

Grtz Chris
 

Posted Fri 13 Feb 09 @ 1:31 pm
VDJ werkt goed met 64-bit OSes. Het enige waar je wel voor moet opletten is dat er voor je geluidskaart ook 64bit drivers zijn. Zo zijn er veel Virtual Vinyl-gebruikers die van een kale reis terugkomen met hun Virtual Vinyl soundcard omdat daar enkel 32bit drivers voor zijn.

Overstappen naar 32bit is voor jou wèl een absolute downgrade want een 32bit OS ondersteunt slechts 4GB RAM ten hoogste. Met andere woorden: dan zit er voor honderden euro's waardeloze RAM in je pc, dus zorg gewoon dat je een geluidskaart hebt mèt 32bit drivers.
 

Posted Sat 14 Feb 09 @ 11:44 am


(Old topics and forums are automatically closed)