Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Alles wat je moet weten

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Omdat er al héél veel vragen zijn opgelost en we overbodige topics willen vermijden >> check al deze links en kijk of het antwoord er niet tussen staat.

> Veel gestelde vragen F.A.Q. (Nederlandstalige versie wordt aan gewerkt)

> Wikipedia over vdj Wiki

> Als je een specifieke vraag wil stellen Contact/help

> Gebruiksaanwijzing Pro versie UserGuide[/color]

> Nederlandstalige handleidingen NL handleiding

Veel interessante info en uitleg is in het engels geschreven. Er zijn natuurlijk mensen die dit niet kunnen lezen. Maar vraag dan hulp aan een vriend of ouder om mee het antwoord te zoeken. (er bestaat natuurlijk ook een [url=http://translate.google.com/]Vertaler
)

Gebruik de zoekfunctie van het forum om reeds opgeloste vragen te zoeken. Als je het antwoord niet weet, kijk dan of je het niet vindt in wiki of het 'general forum' voor standaard vragen en in het 'hardware' of 'software' forum voor de specifiekere vragen.


Voor de licensed users: Jullie mogen mij altijd een 'Personal Message' sturen als je met een dringende vraag zit of je bent het niet eens met iets binnen het forum. Problemen met andere gebruikers worden beter ook via PM aan mij gemeld.

(PM bericht stuur je door op mijn naam te klikken, dan kom je bij mijn profiel. Daar klik je op )
 

Posted Thu 05 Feb 09 @ 8:53 pm


(Old topics and forums are automatically closed)