Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Nieuwe Dutch Forum Moderator

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Beste Nederlandstalige VirtualDj vrienden. Ik ben vandaag gepromoveerd tot moderator op het Dutch forum. Ik ga jullie de komende tijd helpen en al jullie vragen zo goed mogelijk oplossen. Natuurlijk vergeten we de andere gebruikers niet die mij een handje gaan helpen. Want ik weet veel, maar ik weet niet alles ;) .

Zit je met specifiek vragen of heb je een groot probleem mag je mij ook altijd een private message sturen.
Je mag me ook altijd toevoegen als vriend.

Voor de rest heb ik nog 1 boodschap. 'Hou het tof en probeer zo duidelijk mogen te vragen en te antwoorden'. Meer vraag ik niet.

mvg

Solarius
 

Posted Sat 31 Jan 09 @ 1:08 pm
Yes, welcome Solarius as the NEW Dutch Forum Moderator.

We have the greatest confidence in him to assist all here in this forum.

And we know he is very excited to help all as well.

Again, congratulations to Solarius and the Dutch Forum.

Chris
VirtualDJ Team
 

Posted Sat 31 Jan 09 @ 1:16 pm
Van harte proficiat Solarius als nieuwe moderator. ik wil hierbij ook Ewout nog bedanken voor de goede support die hij aan ons gegeven heeft .
Mvg Albert
 

Posted Sat 31 Jan 09 @ 4:22 pm
Idd. Ik wil Ewout ook bedanken voor zijn bewezen diensten. Spijtig dat hij niet meer actief is.
 

Posted Sat 31 Jan 09 @ 4:38 pm
Ja, Ewout bedankt, en succes aan Solarius uiteraard. Veel plezier met je nieuwe functie.
 

Posted Sun 01 Feb 09 @ 1:49 pm
Solarius,

Proficiat met de aanstelling.
Teken dat men vertrouwen in je heeft.
Maar het kost ook veel tijd en inspanning om iedereen zo goed mogenlijk te helpen.

En Ewout wil ik toch nog even bedanken want die heeft toch veel betekend voor het Nederlandse forum.

Solarius, succes gewenst de komende tijd !!!

Groeten,

Anthony
 

Posted Wed 11 Feb 09 @ 2:05 pm
Proficiat

Nu nog de nodige vragen beantwoorden aub.

Mvg Chris
 

Posted Tue 17 Feb 09 @ 12:35 pm
Het wil niet zeggen omdat er Moderator onder mijn naam staat dat ik het niet druk heb hé ;). Ik ben student + djen + sporten + jeugdbeweging en dan nog eens een dutch forum onderhouden. En als je dan een topic start en je stelt je vraag mooi en duidelijk, dan wil ik wel moeite doen om deze op te lossen.
 

Posted Tue 17 Feb 09 @ 1:20 pm


(Old topics and forums are automatically closed)