Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Probleem Virtual Vinyl 5 met Pioneer DJM-600

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

dbe123CUE userMember since 2008
 

Posted Sun 25 Jan 09 @ 11:08 am
Je zou een screenshot moeten maken van wat je ziet bij je timecode config. Hoe dat de grafische voorstelling eruit ziet. Dan kan ik zeggen wat er fout is. Want het kan zijn dat je de phone/line switch fout gebruikt hé.
 

Posted Sun 25 Jan 09 @ 11:32 am
dbe123CUE userMember since 2008
Hoi Solarius,

Ik heb de switches nagekeken, alles staat op Phono.
Zoals het hoort dus.

Ik verbind me ook naar de goeie inputs / outputs op de interface, links en rechts kanaal respecterend.

Op de timecoded config zie ik enkel een héél klein puntje, "silence slider" is uiterst rechts geschoven.
 

Posted Mon 26 Jan 09 @ 1:30 am
Staan de input-kanalen misschien op mute ofzo ? Want misschien is de gain van het timecode signaal te laag.

En staat het timecode signal in de timecode config op VDJ timecode (v.5.0 of v4.0) ?

Wat ik weet is, is dat de technics een zeer groot uitgangsvolume hebben. Dus ze versturen een zeer hoog phono signaal. Misschien omdat de numark platenspelers een veel lager volume uitsturen en omdat je de software hebt afgesteld op de technics, is het signaal niet sterk genoeg.

Dus je zou in de software zelf het signaal moeten versterken. Dit kan je doen met de volumes af te stellen in windows zelf, of dit te doen in virtualdj zelf. Dit doe je in de Timecode config >> advanced view >> En dan krijg je schuifjes te zien, de bovenste is die van de Gain. Om de gain te verhogen, schuif je deze naar rechts. Hierdoor gaat het input signaal van de timecode versterkt worden.

Probeer dit eens, dit is het enige waar ik op de moment aan denk.

mvg

Solarius

 

Posted Mon 26 Jan 09 @ 3:29 am


(Old topics and forums are automatically closed)