Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: track niet volledig

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

knoffelHome userMember since 2009
Ik heb een probleem, bij sommige tracks wat ik inlaad wordt de muziek niet volledig afgespeeld. Nochtans wanneer ik deze tracks op mijn mediaplayer afspeel zal ik wel de volledige track kunnen beluisteren. Heb al vanalles proberen uit te zoeken en maar ik kan nergens een oplossing vinden, kan iemand mij helpen ?
 

Posted Mon 19 Jan 09 @ 4:09 pm
Had vroeger soms ook dat problmeem, maar nu niet meer.
 

Posted Tue 20 Jan 09 @ 12:50 am
wordt de track voledig geladen??
Mvg Albert
 

Posted Tue 20 Jan 09 @ 4:13 am
Bij mij vroeger niet. Hij scant een liedje dat meer dan vijf minuten duurt (volgens itunes) en in VDJ speelde hij slechts 43 seconden (dat was volgens VDJ ook de tijd dat het liedje duurde), maar zoals gezegd (la weet ik niet hoe) is het probleem bij mij al opgelost.
 

Posted Tue 20 Jan 09 @ 4:28 am
knoffelHome userMember since 2009
DJ skullknight geeft precies de omschrijving van mijn probleem.
 

Posted Tue 20 Jan 09 @ 9:53 am
Het kan gebeuren dat Virtualdj een liedje niet volledig inscant. Dit is een fout in virtualdj. Je moet dan de informatie die virtualdj reeds van het nummer heeft verwijderen en het nummer opnieuw scannen. Dus dan delete je dit nummer in de database, en probeer je het nog eens te scannen. Normaal gezien zou het dan moeten werken. Je moet ook miss wat langer wachten, dan zie je plots een deel van het nummer erbij verschijnen.

Het is natuurlijk niet echt handig als je dit voor een groot deel van je nummers moet doen. Misschien moet je de database fixen ?
 

Posted Tue 20 Jan 09 @ 12:05 pm


(Old topics and forums are automatically closed)