Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: problemen dj control mp3 vista

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

low3Home userMember since 2007
hallo , ik heb daarstraks mijn dj control mp3 is terug boven gehaald en proberen te laten werken op vista maar het lukt dus niet , heb nogthans ( denk ik ) de juiste drivers geinstalleerd hij zegt wel control mp3 is geinstalleerd mar hij doet dus niets ........ wie kan mij verder helpen ??? grtz joeri
 

Posted Mon 19 Jan 09 @ 4:19 am
zijn het de drivers wel voor vista?? anders moet je even naar de site van hercules gaan en daar de juiste drivers downloaden.
Mvg Albert
 

Posted Mon 19 Jan 09 @ 4:29 am
low3Home userMember since 2007
ja het zijn de juiste drivers .... heb verschillende afgehaald en geprobeerd ze noemen 2007 CMK2 2 2007 CMP3 1 en 2008 HDJS 4
grtz joeri
 

Posted Mon 19 Jan 09 @ 5:18 am
Normaal gezien zou het moeten lukken met die laatste. En anders eens e-mail sturen naar support van Hercules.
 

Posted Mon 19 Jan 09 @ 9:39 am
low3Home userMember since 2007
ah oké , ja het gaat nog niet , zal ik is mail sturen hé bedankt voor de info alvast
grtz joeri
 

Posted Mon 19 Jan 09 @ 10:52 am
Beste, heb ook veel moeite gehad met deze aan de praat te krijgen op vista 64bit..... stond op punt deze console terug te sturen naar mijn onlineshop. Programma + juiste drivers geinstalleerd, mijne console kreeg ik niet aan de praat, als ik aan mijn pitch kwam ging mijn geluid harder enz, goesting om de console tegen de muur te gooien, maar nu komt het..........ik DJPROV5.OR6 geinstalleerd.....en een wonder mijne console reageerde normaal.Dat is toch allemaal niet normaal he. Maar het werkt nu en ben eindelijk content.
 

Posted Fri 13 Mar 09 @ 12:16 pm
Ik heb ook de mp3 control en vista.
En bij mij werkt ie wel goed.
Je moet hem instaalleren en dan ook de bijhorende VDJ software installeren.
En toen deed ie het bij mij.
 

Posted Fri 13 Mar 09 @ 4:55 pm
Ik heb gisteren mijn RMX aangekregen en VDJ 5 op mijn pc gezet. Nu heb ik vandaag mijn hercules dj console mp3 aan de laptop van mijn kleine broertje gehangen. Hij gebruikt Vista dus moest ik eerst de juiste drivers installeren. Dit allemaal gedaan en Virtual DJ 3.4 start op maar geeft de melding "error opening xml plugin file". Ik kan alles bedienen met de console maar als ik muziek afspeel krijg ik een enorme hapering, telkens maar een halve seconde van het nummer met telkens 3 seconden geen geluid tussen. Nog al iemand hetzelfde voorgehad? Ik denk niet dat het nog aan drivers ofzo ligt. Het is ook de laatste versie van 3.4 dus daar mag het probleem ook niet liggen. Heb heel het forum al afgezocht om jullie niet lastig te moeten vallen, maar niets gevonden...
Alvast bedankt.

Men RMX doet het netjes trouwes :) Kan je op VDJ 6 nog steeds de Timecodeplaten van Rane gebruiken?
 

Posted Sat 06 Jun 09 @ 10:27 am
leepuHome userMember since 2009
Ik denk dat het ligt uit welk jaar die virtual komt ( ik had namelijk traktor 3 LE ) en ik zat op een laptop die vista ondersteunde en daar deed hij precies hetzelfde 2 sec van het liedje, en dan kwam er ook zo''n hapering echt vreemd. dus ik had het op een windows XP geinstalleerd ( Traktor 3 le ) en hij deed het daarop
 

Posted Tue 01 Sep 09 @ 4:30 pm


(Old topics and forums are automatically closed)