Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: storing bij draaien aan knoppen

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

palmkeHome userMember since 2009
ik heb VDJ 5.0 en een hercules MK2 ... tot nu toe perfect gewerkt... maar bij aankoop van een nieuwe pc heb ik alles geinstalleerd en ook de nieuwste firmware van hercules maar toch krijg is storing in men master output als ik aan een knop draai, of aan een schuiver kom

iemand hier ervaring mee?
 

Posted Thu 08 Jan 09 @ 3:08 pm
Vul eerst je serial in.
 

Posted Fri 09 Jan 09 @ 5:26 am
palmkeHome userMember since 2009
kan je me dan helpen? :-) want gewoon aan nemen dat bij zo'n console standaard je product zit is moeilijk? :-)
 

Posted Fri 09 Jan 09 @ 10:08 am
Kan aan vanalles liggen. Misschien eens kijken op de website van Hercules.
 

Posted Fri 09 Jan 09 @ 10:27 am
Blijkbaar mag je in principe geen support geven aan iemand die zijn/haar serial niet heeft ingevuld omdat die dan een gekraakte versie kan hebben. Maar voor jouw probleem moet je maken dat hij ingesteld is als ASIO driver en dan moet je VDJ opstarten en bij config-->sound setup-->soundcard: asio en dan je console selecteren.
 

Posted Fri 09 Jan 09 @ 1:03 pm
je mag geen support geven als hij geen serialnr heeft, eigenlijk vindt ik het wel een nadeel als iemand wel eerlijk is en de 20 dagen gratis versie gebruikt, dit zou ook aangeduid moeten worden met een icoontje, wie dan support vraagt en een crack gebruikt is eraan voor de moeite.
Mvg Albert
 

Posted Sat 10 Jan 09 @ 1:52 am
We zouden sowieso één ñijn moeten trekken.
Sommigen van ons zeggen, "Vul eerst je serial in." en dan komt de volgende die geeft dan tóch antwoord.
Laten we gewoon bij alle no-license users zeggen, "No license, no tips.", maar dan krijg je idd weer het probleem van wie heeft er een trial en dus (nog) geen license?
M.i. kun je door een beetje vragen er wel achter komen of iemand idd geen license heeft en met een gekraakte versie werkt. Piraten worden over het algemeen heel gauw boos en doen beledigd!
Anders het idee van Albert maar uitvoeren en een mailtje naar support schrijven over een ikoontje bij de trial.
De vraag is: wie gaat dat doen?
Bob
 

Posted Sat 10 Jan 09 @ 4:32 am
ik zal een ticket aan maken met deze vraag,
Mvg ALbert
 

Posted Sat 10 Jan 09 @ 4:59 am
ik heb het volgende gevraagd, of er een mogelijkheid is om een icoontje te plaatsen voor mensen die de 20 dagen gratis trial gebruiken zodat wij ook kunnen zien wie er een crack gebruikt. ik kreeg het antwoord binnen.

Icons are reserved for people who purchase the different software.
Non licensed users are designated as such.

If they are using a crack that is their problem when it fails.
We can't stop what is posted on the internet, all we can do is make our licensed users happy and comfortable knowing they get proper support and full access to the plug ins available to them.
 

Posted Sun 11 Jan 09 @ 9:09 am
Prima. Dan is het nu aan ons om allemaal dezelfde politiek te voeren: vrij naar het motto "no money, no honey" wordt het "no license no tips".
Als iemand dan toch een trial heeft, zal hij het heus wel vertellen.
Maar laten we vermijden tegenstrijdige posts te plaatsen, dat één pro-user zegt: welke versie heb je vul je serial nr in,
en de volgende dan toch begint te vertellen aan welke knopjes de no-license moet draaien.
Mvg
Bob
 

Posted Sun 11 Jan 09 @ 9:33 am
Daarom dat mijn post ook zo droog was. Het kan aan vanalles liggen, check de hercules website. Ik denk dat hij daar niet veel mee geholpen is :p
 

Posted Mon 12 Jan 09 @ 6:43 am
Sorry, Solarius, als ik de verkeerde indruk maakte met m'n commentaar. Dit sloeg zeker niet op jouw post.
Mvg
Bob
 

Posted Tue 13 Jan 09 @ 2:00 am
Neen maar je hebt gelijk. Ik ben het ook zo'n beetje beu, maar ik denk dat de forums van traktor deze problemen ook wel ondervindt.

 

Posted Thu 15 Jan 09 @ 11:28 am
De originele poster is duidelijk al langer als 20 dagen in de weer met VDJ.. dus eerst serial even invoeren..
 

Posted Thu 15 Jan 09 @ 12:12 pm
Hoe weet je dat hij langer bezig is? Is nog maar week geleden dat hij gepost heeft. En hij beweert een MKII te hebben ...
Maar iderdaad, als hij er een heeft, serial invullen.
 

Posted Thu 15 Jan 09 @ 2:35 pm
DJ Skullknight wrote :
Hoe weet je dat hij langer bezig is? ...........


Ik denk dat Paulheu bedoelt dat no-license user Palmke VDJ al op z'n oude computer had.
Het kopen van een nieuwe PC, het opnieuw instaleren van alle programma's, het uitproberen van VDJ en het dán schrijven van een post zal idd de 20 eventuele trial dagen ruim overschreden hebben.
Conclusie: hij had geen trial, is een piraat en moet tegen de muur! Lol.
Mvg
Bob

 

Posted Thu 15 Jan 09 @ 6:38 pm


(Old topics and forums are automatically closed)