Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: probleem met geluid uit koptelefoon

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hallo,

sinds een paar dagen komt bijvoorbeeld het geluid van Deck A gewoon uit me koptelefoon terwijl ik Cue Select op Deck B heb staan en Monitor ook op Ceu, normaal hoor ik dan alleen wat in Deck B afspeelt. Dit is nogal onhandig en vreselijk irritant :@

kan iemand mij misschien vertellen hoe ik dit kan verhelpen? opnieuw installeren en zo heb ik al geprobeerd.

groetjes,, Derek
 

Posted Wed 07 Jan 09 @ 1:48 pm
ook niemand anders met het zelfde probleem dus?
 

Posted Fri 09 Jan 09 @ 7:28 am
Iedereen heeft andere combinatie en merk soundcard/controller vs VDJ.
Ik vrees dat je net zo lang in config>sound set-up zult moeten experimenteren tot je hem goed hebt.
Daar is nogal wat geduld voor nodig, geef dus niet te vlug op.
Mvg
Bob
 

Posted Fri 09 Jan 09 @ 2:15 pm
Ik heb al het mogelijke geprobeerd maar krijg niet het goede voor elkaar.. kom wel dicht in de buurt.
Ik vind het wel raar dat er eerst niks aan de hand was en later wel ineens :S

ik heb trouwens een realtek high definition autio sound card in me laptop, en de andere is die dan die in de console zit.\

hoop dat iemand mij nu kan verder helpen

 

Posted Sun 18 Jan 09 @ 10:18 am
SkyRMXPRO InfinityMember since 2008
gebeurd dit altijd na het opstarten van je spullen??

het wil nog wel eens voorkomen dat je de RMX de monitor knop op cue heb staan, terwijl hij na afsluiten/opstarten in standaard waarden word terug gezet, dan moet je even aan de knop draaien, wil je het weer goed hebben staan

anders weet ik ook geen oplossing, ik herken deze probleem niet, want ik heb hem zelf niet ;)
mvg
Sky
 

Posted Sun 18 Jan 09 @ 2:25 pm
ik ga het proberen! maar ga er vanuit dat dat het niet is!

maar bedankt voor je antwoord in ieder geval!
 

Posted Mon 19 Jan 09 @ 1:09 pm
Dit is het inderdaad ook niet :/
 

Posted Thu 22 Jan 09 @ 5:39 am
Als het nog in garantie is naar de winkel gaan en kijken wat ze daar zeggen, kan ook productiefout zijn.
 

Posted Thu 22 Jan 09 @ 6:40 am


(Old topics and forums are automatically closed)