Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Soundcard

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo

Ik ben op zoek naar een simpele geluidskaart met 2 faders (ch1, ch2), waaraan ik een headphone kan aansluiten en een gewone uitgang heb
natuurlijk met USB in!

bij de meesten is het ofwel een uitgang zonder headphone, en als er een headphone kan aangesloten worden is er nergens een uitgang te vinden, zoals de Ion iCJ01 die een zeer interesante oplossing zou zijn moest ik bewijs hebben dat er een analoge uitgang is

iemand die ervaring heeft met bv de iCJ01, en hoe je deze op een stereo kan aansluiten????
of een andere suggestie??

grtz
 

Posted Wed 07 Jan 09 @ 1:14 pm
Ik gebruik een Hercules DJ Console MK2.
 

Posted Wed 07 Jan 09 @ 1:47 pm
is miss ook een mogelijkheid, merci voor de reactie, maar heeft er iemand ervanring met de Ion iCJ01??

grtz
 

Posted Thu 08 Jan 09 @ 12:10 am
Ik gebruik een Hercules DJ Console MK2.

ben je er tevreden mee (vind zelf ook niet veel meer ;p)
qua bugs??

nog een vraagje: kan je met de mk2 preset loops zetten (4/8 beats), en qua knoppen, ik heb eens met de steel gespeeld en die knoppen trokken op niets, is dit ook zo bij de rmx ??(denk van wel ;p)

wil niet iets kopen waar ik dan merk dat ik er niets mee ben ;p

grtz
 

Posted Fri 09 Jan 09 @ 4:21 pm
Ik ben heel tevrteden over mijn MKII. Je kan met een knopje bepalen hoelang je loop moet zijn en met een ander knopje zet je die loop dan in werking. Sommigen zeggen dat de knoppen wat stroef zijn en dat de jogs beetje te los zijn om deftig te scratchen, maar ik gebruik da bijvoorbeelkd niet om te scratchen (en om door een liedje te zoeken is dat wel handig als het snel gaat) en dat ze stroef zijn, ja, dat is persoonlijke mening en kun je pas zeggen als je het vergelijkt met iets andes eh.
Voor het geld dat hij mij gekost heeft (via via iets minder dan officiële winkelprijs) ben ik er heel tevreden over. Ik ben iemand die niet altijd even voorzichtig omspringt met zijn materiaal en hij is ook al eens meegeweest op cm-kamp, maar na een goed anderhalf jaar werkt hij nog steeds perfect.
 

Posted Sat 10 Jan 09 @ 1:12 am
thanks voor de reactie ;p

wat kost het om de meegeleverde versie van VDJ up te graden naar de pro (5.2)??
 

Posted Sat 10 Jan 09 @ 3:27 am
Je krijgt $50 korting zodat de totale prijs (omgerekend) neerkomt op een kleine €200 (€191,..):P
Ben zelf ook nog steeds aan het sparen om te upgraden.
 

Posted Sat 10 Jan 09 @ 5:11 am
ik denk dat ik de m-audio X-Session pro, ga kopen in combinatie met een nog uit te zoeken geluidskaart (waarschijnlijk numark I/O)

de mk2 vind ik een beetje te klein (in vergelijking met het aantal knoppen).
 

Posted Sat 10 Jan 09 @ 5:46 am
Het is maar wat je zelf wilt natuurlijk. Voor mij is het meer dan genoeg (misschien dat ik soms wel eens behoefte heb aan extra knoppen maar dta doe ik dan via mijn muis).
 

Posted Sat 10 Jan 09 @ 6:09 am


(Old topics and forums are automatically closed)