Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: problemen met de opstellingen van koptelefoon en boxen

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.



Hey iedereen ,

Ik heb sinds korte tijd VDJ maar ik heb er een probleempje mee. Ik weet dat de user guid 'zogezegt' hulp biedt maar deze heb ik al paar x gelezen en ik snap de verklaringen niet zo goed. Bij mij lijkt het niet te werken. Mss kan 1 van jullie het voor mij iets duidelijker uitleggen?

Ik heb een computer met een 4.1 geluidskaart (standaard in de computer) die aangesloten is op een logitech x 530 boxenset (5.1 maar middenspeaker niet aangesloten omdat ik hier geen uitgang voor heb op de computer, speelt dus op 4 boxen + subwoofer).

Ik zou VDJ graag zo instellen dat ik 1 deck (liefst nr 1) door de boxen hoor en dat ik het ander deck kan voorbeluisteren door mijn koptelefoon zodat ik daarna naadloos kan mixen (dmv de crossfader over te schuiven denk ik?). Want nu krijg ik altijd van di rare situaties waarbij mijn linkse box 1 deck speelt en de rechtse het ander , wat ik ntrlk helemaal niet nodig heb ! Het 2e deck moet ik eerst enkel in m'n koptelefoon horen.

Ik snap niet goed wat ik fout doe, en welke opstellingen ik juist moet gebruiken (bv in conifg scherm van VDJ) , en in welke outputs (kleuren) in wat moet steken. Of kan ik dit alleen als ik een 51 kaart aanschaf? Ik hoop dat iemand me kan helpen want ik sta echt te popelen om deze software goed te kunnen gebruiken en paar leuke mixjes te maken.

Groetjes Jonas
 

Posted Wed 31 Dec 08 @ 6:31 am
Is het met een demo of met de voleldige versie dat je draait? Indien het de voleldige is, vul dan je serial in. En er is in dit forum al een aantal keren antwoord gegeven op jouw probleem, dus misschien eerst eens goed zoeken, met verschillende woordcombinaties.

GreeTzZ
 

Posted Wed 31 Dec 08 @ 6:57 am


(Old topics and forums are automatically closed)