Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Koptelefoon

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Yow,

Ik heb nu al een goed jaar een headset die ik op mijn DJ Console aansluit om te draaien, maar ik ben nu eigenlijk aan het uitkijken om een nieuwe koptelefoon te kopen, enkel voor het DJ-en. Welke koptelefoon zouden jullie me aanrden om te kopen?
Toch wel enkele vereisten:
- goede geluidskwaliteit (sterkere bass dan anders is niet erg aangezien ik lekker een luide bas heb als ik met hardstyle draai, wat ik voornamelijk doe)
- stevig
- comfort (ik heb al paar keer een setje van meer dan twee uur gedraaid en nu begint dat zeer te doen aan mijn oren doordat deze koptelefoon rond mijn oren zit en in mijn nek rust, in combinatie met mijn bril)
- evt. lang snoer
- draaiende oorschelp(en)
- evt. gold plated adapter voor de jack (gewoon omdat dat mooi is, lekker bling-bling:P)
- evt. met headphone-bag bijgeleverd (altijd gemakkelijker
- en last but not least, de aflsuiter van deze waslijst: budget van €50 - €80

GreeTzZ,
DJ Ouistiti
 

Posted Sat 20 Dec 08 @ 4:21 pm
in die prijsklasse zal je niet echt iets vinden wat aan je specificaties voldoet, ik heb hier een denon liggen van een 160 euro, die zal daar wel aan voldoen. mijn advies is maak iets meer budget vrij, vaak is iets goedkoop kopen, een duurkoop, wat wil ik hiermee zeggen: koop een koptelefoon van bvb jbsystems van 50 euro dan zal je er een jaar mee doen, voor je het weet breekt er iets af en dan mag je een jaar verder toch een nieuwe kopen
 

Posted Mon 22 Dec 08 @ 10:21 am
Welke Denon is dat dan?
 

Posted Tue 23 Dec 08 @ 6:30 am
denon hp 700
 

Posted Tue 23 Dec 08 @ 10:08 am
Heb het gehouden op een Sennheiser HD 280 PRO van een 145 eurootjes. Toch bedankt om uw advies te geven.

GreeTzZ
 

Posted Tue 23 Dec 08 @ 2:21 pm
DJ Skullknight wrote :
Heb het gehouden op een Sennheiser HD 280 PRO van een 145 eurootjes. Toch bedankt om uw advies te geven.

GreeTzZ


ook een goede koptelefoon, al meedere keren gebruikt van een collega, maar ik vondt de oorschelpen niet zo comfortabel, vorm was lijk te raar, te klein langs boven, kreeg pijn na enkele uren.

veel succes ermee en laat eens weten wat u ervan vindt na enkele uren gebruik
 

Posted Tue 23 Dec 08 @ 2:37 pm
Zal het zeker doen. Ben een playlistje aant maken om te mixen op nieuwjaarsdag en zal dan eens hier een korte reactie plaatsen en uitgebreide review in aparte topic, misschien geen slecht idee trouwens om dit te doen voor andere zaken ook: het vermijdt het feit dat er sommigen een zinloze topic maken omdat deze al ergens eens gemaakt werd, en het is ook gemakkelijker om op die manier beslissingen te nemen. Als er dan nog iemand vragen heeft kan die een topic aanmaken hiervoor. Misschien eens voorstellen aan de crew of wat dan ook (de 'bazen' van dit forum)?

GreeTzZ
 

Posted Tue 23 Dec 08 @ 2:41 pm
Die koptelefoon is tot nu toe zeker zijn geld waard. Zeer goede geluidskwaliteit en heel erg stevig. Op langdurig gebruik zal ik echter wel nog moeten wachten tot waarschijnlijk (hopelijk niet natuurlijk) na mijn examens, dus in februari.
 

Posted Fri 02 Jan 09 @ 5:55 am
reloop rh-3500 goed geluid en sluit geluid van de omgeving ook goed af!

oeps verkeerd gelezenXD
 

Posted Wed 07 Jan 09 @ 2:14 pm


(Old topics and forums are automatically closed)